تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 461777
پنجشنبه - 12 مهر 1397 - 13:20

میان رده جدید هوآوی ؛ با ویژگی های خاص فروش این محصول تضمین می شود

میان رده جدید هوآوی با ویژگی های بسیار هیجان انگیز فاش شد. کمپانی چینی هوآوی به نظر می رسد در سال جاری میان رده ای بسیار جذاب از سری Enjoy را روانه بازار چین کند.

میان رده جدید هوآوی ؛ با ویژگی های خاص فروش این محصول تضمین می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، این گوشی هوشمند به زودی با نام Enjoy 9 Plus روانه بازار چین می شود و باید شاهد حضور این گوشی موبایل با نامی دیگر در کشور های تحت پوشش کمپانی محبوب هوآوی باشیم.

میان رده جدید هوآوی به صورت رسمی در وبسایت هوآوی اعلام نشده، اما Evan Blass ( یکی از معتبر ترین افراد نزدیک به این برند) در صفحه توییتر خود برخی ویژگی های میان رده جدید هوآوی را فاش کرده است.

گوشی هوشمند ENJOY 9 PLUS با چه قابلیت هایی در حال توسعه است؟

میان رده جدید هوآوی صفحه نمایش بسیار بزرگی خواهد داشت. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۵ اینچ و بریدگی صفحه نمایش ویژگی های جالبی را برای کاربران به همراه می آورد. هوآوی در این محصول از پنل ال سی دی استفاده کرده و به نظر می رسد باید شاهد رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ باشیم. با توجه به حساسیت هوآوی بر روی بریدگی های صفحه نمایش نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ یکی از جذاب ترین محصولات هوآوی را رقم خواهد زد.

میان رده جدید هوآوی ؛ پردازنده جدید کایرین وارد می شود

گوشی هوشمند Enjoy 9 Plusرا باید در گروه محصولاتی دانست که این برند برای ساخت آن از پردازنده کایرین ۷۱۰ استفاده می کند. این پردازنده هشت هسته ای با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند.

میان رده جدید هوآوی ؛ با ویژگی های خاص فروش این محصول تضمین می شود

دوربین های هوآوی ؛ دوربین سلفی اولویت دارد

میان رده جدید هوآوی در بخش دوربین سلفی تمرکز ویژه ای دارد. این گوشی هوشمند در این بخش از دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی این موبایل قدرتمند دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

میان رده جدید هوآوی به نظر می رسد با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند از قابلیت های این میان رده جدید هوآوی می توان به استفاده از هوش مصنوعی در بخش دوربین عکاسی اشاره کرد. حسگر اثر انگشت این موبایل نیز در قاب پشتی قرار خواهد داشت.

اندروید هشت ؛ هوآوی قصد استفاده از اندروید ۹ را ندارد

هنوز زمان رسمی برای عرضه این گوشی هوشمند اعلام نشده است اما به نظر می رسد محصول جدید هواوی با اندروید هشت روانه بازار فروش شود. این را می توان دلیل دانست که این گوشی هوشمند به زودی وارد بازار فروش می شود.