اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » پیشخوان » تولیدی
کد خبر : 1024250
یکشنبه - 4 دی 1401 - 11:35
سرپرست هيات گلف استان اصفهان:

میزبانی استان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر گلف

تیم گلف استان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر گلف میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که با نتیجه چهار بر یک مسابقه را واگذار کرد.این مسابقه در زمین استاندارد مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان برگزار شد.

میزبانی استان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر گلف

به گزارش ربیع،تا پایان هفته ششم لیگ برتر گلف کشور تیم های معراج تهران،نفت مسجد سلیمان و حفاری اهواز مقام های اول تا سوم را کسب نموده و تیم گلف استان اصفهان در رتبه پنجم مسابقات جای دارد.

سرپرست هیات گلف استان اصفهان در حاشیه این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ربیع،ضمن خیر مقدم به تیم نفت مسجد سلیمان و بازدید از دیدار این دو تیم اذعان کرد: استان اصفهان ظرفیت خوبی در رشته ورزشی گلف دارد و باید توجه بیشتری در زمینه کشف ،جذب و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی مهیج در میان نوجوانان و جوانان علاقه مند صورت گیرد تا در آینده نه چندان دور شاهد درخشش و قهرمانی مداوم ورزشکاران اصفهانی در مسابقات باشیم.

نصر اصفهانی گفت: استفاده از خرد جمعی و تجارب بزرگان و پیشکسوتان این رشته، موضوعی است که با تشکیل اتاق فکر از وجود آن‌ها استفاده خواهیم کرد. ظرفیت و پتانسیل خوبی داریم که بایستی با برنامه ریزی از توانمندی آن‌ها استفاده کنیم، با استفاده از تجارب بزرگان و اتخاذ تصمیمات مناسب امیدوارم مسیر خوب و همواری را برای مخاطبان و جامعه این رشته ورزشی به وجود آوریم.

زهرا نصیری