تولیدی » دامون رشیدزاده » فوتبال و فوتسال » ورزشی
کد خبر : 794501
شنبه - 19 مرداد 1398 - 17:38

موفقیت طارمی راهگشای ورود ایرانی ها به پرتغال

حضور مهدی طارمی در لیگ پرتغال می تواند این امیدواری را برای فوتبال ما به ارمغان آورد که با درخشش احتمالی او در باشگاه ریو آوه، پای سایر بازیکنان با استعداد مان به لیگ با کیفیت پرتغال بکشاند.

موفقیت طارمی راهگشای ورود ایرانی ها به پرتغال

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حضور مهدی طارمی در لیگ پرتغال می تواند این امیدواری را برای فوتبال ما به ارمغان آورد که با درخشش احتمالی او در باشگاه ریو آوه، پای سایر بازیکنان با استعداد مان به لیگ با کیفیت پرتغال بکشاند. لیگی که با توجه به هم زبانی با کشور برزیل و البته کیفیت مطلوب بازیکنان سرزمین قهوه و همینگونه کشور های منطقه آمریکا جنوبی، به خدمت گرفتن آنها معقول به نظر می آید. اگر چه درخشش «شویا ناکاجیما» بازیکن ریز نقش و ملی پوش ژاپنی با خصوصیات دریبل های انفجاری و سرعت ویران کننده، نگاه های بسیاری را به خود خیره کرد، بازیکنی که فصل گذشته روزنامه پرتغالی “رکورد” از او به عنوان سونامی یاد برد.

او پس از عملکرد موفق در تیم مشکی و سفید پوش پورتیموننزه و پس از حضور کوتاه مدت در الدحیل قطر، نهایتا به تیم مطرح پورتو پیوست، جایی که مبلغ فسخ جالب توجه ۸۰ میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن شماره ۱۰ عنوان شده است. به نظر با درخشش این بازیکن آسیایی در لیگ برتر پرتغال بیشتر از گذشته ، چشم ها به قاره پهناور آسیا معطوف شد. جایی که تیم پورتیموننزه باشگاه سابق او ماه گذشته با سه بازیکن ژاپنی ازجمله «شویچی گوندا» گلر سامورایی ها در جام ملت های آسیا گذشته، «کوکی آنزای» مدافع راست کاشیما آنتلرز و «هیروکی ساکاجیما» از توکیو وردی قرار داد امضاء کرد.

باید امیدوار باشیم طارمی، “پسر عزیزِ کی روش” -به نقل از روزنامه پرتغالی O Jogo -با درخشش خود، پای دیگر بازیکنان با استعداد داخلی را در لیگ پرتغال باز کند. فرمولی که سابقاً در بوندسلیگا آلمان، لالیگا اسپانیا، سوپر لیگ یونان و ژوپیر بلژیک برای ما جواب داده بود.