آذربایجان شرقی » استانها » تولیدی » لیلا پاشائی
کد خبر : 925802
شنبه - 28 دی 1398 - 15:45
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

موج سرما در استان احتمال بروز حوادث ناگوار ناشی از گاز طبیعی را افزایش می‌دهد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: با برودت هوای استان و ورود سامانه بارشی و کولاک و وزش شدید باد، احتمال انسداد مسیر دودکش‌ها و بروز حوادث ناگوار افزایش می‌یابد.

موج سرما در استان احتمال بروز حوادث ناگوار ناشی از گاز طبیعی را افزایش می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: با برودت هوای استان و ورود سامانه بارشی و کولاک و وزش شدید باد، احتمال انسداد مسیر دودکش‌ها و بروز حوادث ناگوار افزایش می‌یابد.

سیدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به موقعیت سردسیر و بادهای موسمی آذربایجان اظهار داشت: به منظور پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه جبران ناپذیر، لوله و اتصالات و دودکش دستگاه‌های گازسوز را مورد بازبینی قرار دهید.

وی همچنین به ضرورت مدیریت مصرف گاز طبیعی در راستای استمرار جریان گاز در فصول سرد سال، تصریح کرد: مشترکین با رعایت اصول ساده صرفه جویی و کاهش مصرف گاز، از هدررفت انرژی جلوگیری نموده و سهمی مهم در انتقال مستمر گاز طبیعی به اقصی نقاط استان خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه میزان مصرف در هفته گذشته در مقایسه با مدت مشابه قبل، بطور چشمگیری افزایش یافته، خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از افت فشار گاز، مصرف را کنترل و دمای رفاه را در محدوده ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم نمایید.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همچنین توانمندسازی کارکنان را مهمترین پیامد استقرار مدیریت دانش در سازمان دانست.

سیدرضا رهنمای افزود: مدیریت دانش به عنوان مفهومی کلیدی در سازمان‌های پیشرفت محور مطرح بوده و مهمترین هدف آن شناسایی کارکنان دانش محور و ثبت دانش‌ها و ایده‌های نوین در نیل به بهره وری سازمانی می‌باشد.

وی اظهار کرد: در راستای استقرار مدیریت دانش در شرکت گاز استان اقدامات شاخصی اجرا گردیده که تدوین برنامه نرم افزاری مدیریت دانش در سازمان، شناسایی نفرات خبره، برگزاری جلسات مدون و اتاق‌های فکر و فرهنگ سازی دانش محوری در شرکت از مهمترین مصادیق این اقدامات می‌باشد.

توحیدی ادامه داد: در سال جاری بیش از ۱۱۲ دانش در سامانه مربوطه درج گردیده که پس از ارزیابی اولیه، اصلاح و بازبینی به مرحله ثبت دانش خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به نتایج اولیه سیستم مدیریت دانش در شرکت گاز اضافه کرد: استخراج دانش سه نفر از خبرگان در حوزه‌های فنی، تدوین دو جلد کتاب بر اساس بند ۸ صورتجلسه مدیران گاز استانی در حوزه نظارت و امداد و ثبت تجربیات همکاران در زلزله ورزقان و میانه از نتایج برجسته این سیستم در سال جاری می‌باشد.