تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 504751
پنجشنبه - 10 آبان 1397 - 14:12

موبایل Xiaomi Mi 8 Lite ؛ پرفروش ترین میان رده سال شیائومی

موبایل Xiaomi Mi 8 Lite بدون شک یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال جاری لقب خواهد گرفت

موبایل Xiaomi Mi 8 Lite ؛ پرفروش ترین میان رده سال شیائومی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،موبایل Xiaomi Mi 8 Lite بدون شک یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال جاری لقب خواهد گرفت این گوشی هوشمند که به قیمتی در حدود ۲۰۰ یورو روانه بازار شده به دلیل بهره گیری از امکانات بسیار بالا به خصوص دوربین سلفی قدرتمند این روز ها مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته  و قصد داریم به بررسی کوتاهی از این محصول قدرتمند بپردازیم:

موبایل XIAOMI MI 8 LITE ؛ همان صفحه نمایشی که کاربران انتظار دارند

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۲۶ اینچی است. این موبایل میان رده مانند بیشتری گوشی های این برند چینی دارای بریدگی صفحه نمایش جالبی است و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ و رزولوشن فول اچ دی پلاس شرایط مناسبی را برای افرادی که قصد خرید یک میان رده با کیفیت دارند را فراهم می کند. اگر صفحه نمایش موبایل Xiaomi Mi 8 Lite را برترین صفه نمایش میان رده های بازار موبایل بنامیم زیاده روی نکرده ایم .

دوربین سلفی برترین ویژگی این موبایل است

شیائومی برای این گوشی هوشمند در بخش دوربین سلفی شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کرده و استفاده از لنز ۲۴ مگاپیکسل خبر های خوبی را برای کاربران به همراه دارد. در بخش دوربین اصلی نیز شرایط تقریبا تکراری است و حضور لنز ها ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی را باید یک ترکیب جالب برای میان رده های این برند چینی دانست.

موبایل Xiaomi Mi 8 Lite ؛ پرفروش ترین میان رده سال شیائومی

شرایط در بخش پردازنده مانند همیشه مساعد است

شیائومی در سال جاری علاقه خود را به پردازنده های کوالکام نشان داده و کمتر از پردازنده های مدیاتک استفاده کرده. در این میان موبایل Xiaomi Mi 8 Lite دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ است و حضور این پردازنده هشت هسته ایی برای کمتر کاربری مشکلی ایجاد کرده است. موبایل Xiaomi Mi 8 Lite با اندروید ۸.۱ روانه بازار شده و به زودی به روز رسانی های سال آینده را نیز دریافت می کند. این گوشی هوشمند مانند بسیاری از میان رده های این برند در بخش رم و حافظه داخلی از ترکیب موفق ۶۴ گیگابایت برای حافظه داخلی و رم نرم افزاری چهار گیگابایتی استفاده کرده است. ا

لبته این تنها نسخه منتشر شده از این گوشی هوشمند ارزشمند نیست و شیائومی محصول میان رده خود را با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می دهد که برای یک میان رده انتخاب فوق العاده ایی محسوب می شود. این کمپانی چینی از یک باتری بسیار بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپری برای میان رده خود استفاده کرده و استفاده از پورت تایپ سی در این محصول بسیار جالب توجه بوده است.