تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 491293
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 11:00

موبایل Mate 20 Lite ؛ پرفروش ترین موبایل آینده بازار موبایل ایران

موبایل Mate 20 Lite یکی از پرطرفدار ترین گوشی های چند ماه آینده خواهد بود. این گویش هوشمند به زودی وارد بازار ایران نیز می شود و کاربران می توانند بر اساس ویژگی های مورد نیاز خود یک گوشی موبایل قدرتمند را با قیمتی مناسب دریافت کنند.

موبایل Mate 20 Lite ؛ پرفروش ترین موبایل آینده بازار موبایل ایران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، این گوشی موبایل با قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار روانه بازار فروش خواهد شد و با توجه به سابقه فروش بسیار مناسب نسخه قبلی این گوشی هوشمند شرایط خوبی را برای بسیاری از کشور ها از جمله ایران فراهم خواهد کرد. برخی از ویژگی های این موبایل به شرح زیر است:

موبایل MATE 20 LITE در بخش صفحه نمایش چگونه خواهد بود؟

این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد داشت. این گوشی قدرتمند مانند بسیاری از محصولات اخیر هوآوی دارای بریدگی صفحه نمایش است و هوآوی برای میان رده خود نیز از پنل LTPS بهره می برد تا بتواند شرایط بهتری را برای کاربران ایجاد کند.

در بخش دوربین موبایل MATE 20 LITE رقبای بسیاری خواهد داشت

در بخش دوربین به نظر می رسد برندی حریف گوشی های سامسونگ نسل جدید نشود با این وجود میان رده هوآوی نیز ضعف نخواهد داشت. موبایل Mate 20 Lite دارای دو لنز ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است و در بخش دوربین سلفی نیز لنز های ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی مشاهده می شود. در سال جاری نیز به نظر می رسد هوآوی همچنان روی لنز های دو مگاپیکسلی خود تاکید بسیار دارد اما به دلیل قدرتمند بودن میان رده های سامسونگ در این بخش نمی توان این موبایل را قدرتمند ترین دانست.

موبایل Mate 20 Lite ؛ پرفروش ترین موبایل آینده بازار موبایل ایران

موبایل MATE 20 LITE با پردازنده قدرتمند خیال کاربران را راحت می کند

میان رده جدید هوآوی از پردازنده جدید و ۱۲ نانومتری این شرکت بهره می برد ترکیب کایرین ۷۱۰ و رم نرم افزاری شش گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی شرایط فوق العاده ای برای کاربران رقم میزند هرچند که مشخص نیست نسخه چهار یا شش گیگابایتی این محصول روانه بازار ایران می شود. حضور سیستم عامل اندروید ۸.۱ و رابط کاربری ۸.۲ در ابتدا شاید کمی ناراحت کننده باشد اما هوآوی وعده داده این محصول به زودی به روز رسانی دریافت می کند.

در بخش باتری نیز بهبود هایی وجود داشته و حضور یک باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری برای کاربران بسیار عالی خواهد بود از طرفی دیگر حضور نداشتن شارژ سریع برای یک گوشی ۴۰۰ دلاری یک ضعف بسیار بزرگ محسوب خواهد شد حال باید منتظر نظرات کاربران در این زمینه باشیم.