تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 240553
چهارشنبه - 9 اسفند 1396 - 23:23

مقایسه مشخصات ذنفون ۵Z ایسوس و پرچمداران رقیب

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از زومیت، در سال گذشته شاهد معرفی موبایل هایی بودیم که از توان پردازشی بالا، دوربین دوگانه و هوش مصنوعی بهره می بردند و آخرین مورد از آنها ذنفون ۵ زد است که لحظاتی پیش معرفی شد. این موبایل زیبا علاوه بر چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت […]

مقایسه مشخصات ذنفون ۵Z ایسوس و پرچمداران رقیب

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از زومیت، در سال گذشته شاهد معرفی موبایل هایی بودیم که از توان پردازشی بالا، دوربین دوگانه و هوش مصنوعی بهره می بردند و آخرین مورد از آنها ذنفون ۵ زد است که لحظاتی پیش معرفی شد.

این موبایل زیبا علاوه بر چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم از قابلیت بوست هوش مصنوعی بهره می برد که مثل آورکلاک عمل کرده و سرعت دستگاه را تا حد ممکن افزایش می دهد. قیمت ۴۷۹ یورویی آن نیز کاملا قابل قبول به نظر می رسد.

یکی از تفاوت های اساسی اندروید و iOS تعداد بالای موبایل های اندرویدی و تفاوت آنها در زمینه هایی از قبیل نمایشگر، چیپست، رم، دوربین، رابط کاربری و غیره است که انتخاب گزینه مطلوب را دشوار می سازد.

برای تسهیل این مقایسه در جدول زیر موبایل های ذنفون ۵ زد، گلکسی اس ۹ پلاس، اکسپریا XZ2، آیفون۸ پلاس، ال جی وی سی، نوکیا ۸ سیروکو، یو ۱۱ پلاس، میت ۱۰ پرو و می ۶ را  که تقریبا در رنج قیمتی مشابه قرار دارند، در یک جدول با هم مقایسه کرده ایم.

۲۲۵