استانها » البرز
کد خبر : 653723
دوشنبه - 6 اسفند 1397 - 20:39
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز:

معیشت و اشتغال جوانان مورد توجه قرار گیرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: توجه به اشتغال و معیشت مردم و به ویژه جوانان یکی از وظایف مهم مسؤولان است.

معیشت و اشتغال جوانان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز با حضور در همایش طلایه داران فاطمی که توسط تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با سؤ استفاده از بعضی از مشکلات معیشتی که ناشی از سوء تدبیر بعضی از مسؤولان اجرایی است مردم را نسبت  آینده بدبین کنند؛ به همین منظور توجه به وضعیت معیشتی مردم و اشتغال جوانان باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: دشمن تلاش دارد با تمام توان ایران را تحریم اقتصادی کند تا کشور ما در دنیا منزوی شود در حالیکه مردم با بهره گیری از رهنمود‌های رهبر انقلاب توانستند در مقابله با این تحریم ها مقاومت کنند و این کشور اسلامی روز به روز مراحل پیشرفت و آبادانی را طی می‌کند و اثرگذاری آن در منطقه روز به روز در حال گسترش است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در زمینه های مختلف از قبیل پزشکی، نانو، داروسازی، ساخت ماهواره و موشک های نقطه زن مدیون تحمل سختی ها و مشکلات و همچنین بهره‌گیری از رهنمود‌های رهبر انقلاب است.

وی زمان کنونی را به جنگ احزاب تشبیه کرد و گفت: توجه به رهنمود‌های رهبر انقلاب و صبر در مقابل سختی‌ها و مشکلات می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اقتصادی کشور باشد.

وی افزود: امروز بانوان خانواده با تأسی از سبک و سیاق زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) می‌توانند در روند روبه رشد جامعه اسلامی اثرگذار باشند؛ اسلام و رشد آن در جهان نیازمند تحمل سختی هاست؛ آنچنان که پیامبر اکرم (ص) و  یاران با وفای ایشان در بدو امر با سختی‌های زیادی از قبیل حصر، تحریم، شکنجه و به شهادت رساندن بسیاری از یاران گرامیشان مواجه بودند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد:دشمن خیال می‌کرد با حمایت همه جانبه از داعش می‌تواند حکومت مطبوع خود را در منطقه ایجاد کند در حالیکه از دل ایران اسلامی جوانانی چون شهید ححجی رشد و پرورش یافته اند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به جانفشانی شهدای اسلام و انقلاب، شهدا را بهترین الگو و اسوه خانواده ها برای تربیت فرزندان خاطر نشان کرد و گفت: شهدا و سلوک آنها در زندگی بهترین الگوی سبک زندگی و اسلوب تربیتی اسلامی است.

انتهای پیام/ن/۱۱۰۲/س/۱