استانها » البرز
کد خبر : 513594
سه شنبه - 15 آبان 1397 - 18:12
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

معرفی توانمندی‌های صنایع استان البرز در نمایشگاه صنایع کوچک

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان البرز در حوزه صنعت از استان‌های برتر کشور است، گفت: نمایشگاه صنایع کوچک بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های صنایع استان البرز است.

معرفی توانمندی‌های صنایع استان البرز در نمایشگاه صنایع کوچک

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمود بهمنی امروز به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: استان البرز از توانایی‌های بسیار بالایی در حوزه صنعت برخوردار است.
وی افزود: باوجود ظرفیت‌های بسیار مناسب اقتصادی در استان اما به نحو احسن از آنها استفاده نکرده‌ایم و من معتقدم که این نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش  بسیار موثری در راستای معرفی صنایع کوچک و متوسط استان البرز باشد.
نماینده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به صنایع کوچک و متوسط کمک شود و این صنایع مورد حمایت قرار گیرند، بیان کرد: تولیدات نهایی صنایع کوچک مواد اولیه کارخانجات بزرگ است و با ادامه فعالیت صنایع کوچک مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات بزرگ تولید می‌شود و این کار به ادامه حیات صنایع می‌انجامد.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه صنایع کوچک و متوسط شامل تحریم‌ها نمی‌شود و علیرغم تحریم‌ها فعالیت‌ها در این واحدها ادامه می‌یابد،گفت: با این وجود واحد‌های کوچک می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و اصلا تحت تأثیر تحریم‌ها قرار نمی‌گیرند.
بهمنی با اشاره به اینکه صنایع نقش مهمی در اشتغال دارند، تصریح کرد: افزایش تولید و رونق صنایع کوچک و متوسط استان در شهرک‌های صنعتی به کاهش بیکاری و اشتغال کمک می‌کند و لازم است که حمایت‌های لازم از این صنایع انجام شود.
انتهای پیام/