استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 867649
سه شنبه - 7 آبان 1398 - 19:55

معاون حوزه هنری خراسان شمالی تغییر کرد / صدیقی به‌جای حصاری

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی طی حکمی اکرم صدیقی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی هنری خود منصوب کرد.

معاون حوزه هنری خراسان شمالی تغییر کرد / صدیقی به‌جای حصاری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، طی حکمی از سوی وحید نمازی، اکرم صدیقی به‌عنوان معاون فرهنگی حوزه هنری استان معرفی شد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص، تجربه و سوابق اجرائی ارزشمندتان در حوزه فرهنگ و هنر، به‌موجب این حکم و با حفظ سمت قبلی (مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری) سرکار عالی را به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی هنری استان منصوب می‌نمایم.

با توجه به اینکه سابقه و تجربه لازم در واحدهای مختلف حوزه هنری استان را دارید، انتظار می‌رود با بهره‌گیری از توان کارشناسی و تجارب ارزشمند نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای دقیق وظایف تعیین و تشریح شده برایان جایگاه گام برداشته و با رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش، خدمتگزاری در این معاونت را سرلوحه خود قرار داده و باروحیه‌ای جهادی و انقلابی و با تلاشی مضاعف در تحقق اهداف عالیه حوزه هنری در استان اقدام نمایید. همچنین در جهت اعتلای سطح ارتباطات و تعاملات با همکاران و هنرمندان استان کوشا و مؤثر واقع شوید.

تبیین مبانی هنر انقلاب، تلاشی برای تربیت و توانمندسازی هنرمندان متعهد جوان، توزیع محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باهدف مبدعانه، ترویج هنر انقلاب و تعامل سازنده در ابعاد مختلف و بالأخص افزایش ظرفیت استان در تولید آثار فاخر هنری، مهم‌ترین وظایف شما خواهد بود. ان‌شاءالله موفق و مؤید باشید.

گفتنی است نمازی ضمن تقدیر از زحمات حسین حصاری که پیش‌ازاین در سمت معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی مشغول به فعالیت بود با حفظ سمت مسئول واحد موسیقی به‌عنوان مشاور رئیس حوزه هنری استان منصوب کرد.

انتهای پیام/