رسانه » هنر
کد خبر : 697932
دوشنبه - 9 اردیبهشت 1398 - 10:02

معاون امور مطبوعاتی: مهارت‌افزایی خبرنگاران برایمان اولویت دارد

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به طور حتم بیمه خبرنگاران در دستور اول کاری ما قرار دارد، اما مهمترین تسهیلی که ما باید برای خبرنگاران در نظر بگیریم، مهارت‌افزایی خبرنگاران است.

معاون امور مطبوعاتی: مهارت‌افزایی خبرنگاران برایمان اولویت دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، «محمد خدادی» معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی ، درباره تسهیلات ویژه‌ای که قرار است برای خبرنگاران در نظر گرفته شود، اظهار داشت: طبیعتا من در شروع کار هستم و نباید انتظار ویژه‌ای در این مدت زمان کوتاه داشت. اما مهمترین تسهیلی که ما باید برای خبرنگاران در نظر بگیریم مهارت‌افزایی خبرنگاران است.

وی ادامه داد: این مهارت باید به اثر منجر شده و اثر، منجر به نقش موثر هر خبرنگار شود تا اقتصاد رسانه را به رونق بیاورد. در نهایت آنچه حاصل می‌شود و می‌توان از آن بهره برداری کرد، رفاه خبرنگار و امنیت شغلی او خواهد بود.

خدادی با اشاره به بیمه خبرنگاران نیز افزود: به طور حتم بیمه خبرنگاران در دستور اول کاری ما قرار دارد و خوشبختانه اقدامات خوبی شده است و امیدواریم تا بزودی بتوان به نتایج خوب و مطلوبی برسیم. در هر حال نمی‌شود یک خبرنگار بدون امنیت شغلی کار کند، آن هم شغلی که در آن باید با همه اقشار و مردم جامعه سر و کار داشته باشد.

انتهای پیام/