تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 291790
سه شنبه - 18 اردیبهشت 1397 - 18:41

مشکل تماس گلکسی اس ۹ با دریافت آپدیتی برطرف شد

تعدادی از دارندگان پرچمدار‌های گلکسی S9 و S9+ به محض خرید گوشی با مشکلی در تماس رو به‌ رو شده و از آن شاکی بودند.

مشکل تماس گلکسی اس ۹ با دریافت آپدیتی برطرف شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،تعدادی از دارندگان پرچمدار‌های گلکسی S9 و S9+ به محض خرید گوشی با مشکلی در تماس رو به‌ رو شده و از آن شاکی بودند. حالا شرکت سامسونگ آپدیت‌های مجزایی را برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S9 و S9+ بیرون داده است که طبق گزارشات دریافت شده از سوی کاربران، مشکلات تماس را برطرف می‌کند.

ماه گذشته تلفن‌های مورد بحث آپدیتی را دریافت کرده بودند که وصله‌ای امنیتی را به این گوشی‌ها می‌آورد اما همچنان قادر به برطرف کردن مشکل تماس نبود. مشکل ازاین  قرار بود که تعدادی از کاربران گوشی‌های نام برده ، گزارش کرده بودند که گوشی آن‌ها به صورت اتفاقی پس از ۲۰ ثانیه تماس صوتی، صدای ارسالی را قطع می‌کند. برخی نیز شاکی بودند که تلفن هوشمند آن‌ها بدون هیچ دلیل خاصی در هنگام تماس، صدای دریافتی را دچار اعوجاج می‌کرده است که باعث شده بود تشخیص اینکه شخص مقابل چه چیزی می‌گوید برای آن‌ها بسیار سخت شود.

این مشکل در نهایت سامسونگ را در اسرائیل به دردسر انداخت. به طوری که یک پرونده‌ی دادگاهی توسط کاربران اسرائیلی که این مشکل را داشتند علیه شرکت سامسونگ ایجاد شده است که در آن از این بابت از سامسونگ شاکی شده بودند که شرکت مذکور خیلی دیر به فکر حل این مشکل افتاده است.

حالا سامسونگ این آپدیت نرم افزاری را برای گوشی‌های گلکسی S9 و S9+ بیرون داده و در تغییرات نسخه‌ی آن هم ذکر شده است که در این نسخه پایداری تماس بهبود یافته است و همچنین اشاره کنیم کاربرانی که این آپدیت را دریافت کردند گزارش‌هایی از برطرف شدن این مشکل داده اند.