استانها » البرز
کد خبر : 649332
جمعه - 3 اسفند 1397 - 18:12
امام جمعه هشتگرد:

مشکلات اقتصادی حاصل بی تدبیری مسؤولان است

امام جمعه هشتگرد گفت: مشکلات اقتصادی حاصل بی تدبیری مسؤولان است و مسؤولی که نتواند نیاز‌های ۶ ماه آینده کشور را پیش‌بینی و حل کند فاقد صلاحیت است.

مشکلات اقتصادی حاصل بی تدبیری مسؤولان است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز ، حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه هشتگرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب مشکل مردم حل ناشدنی نیست بلکه با تدبیر و دقت نظر مسؤولان می توان از مشکلات عبور کرد.

وی افزود: مشکلات اقتصادی حاصل بی تدبیری مسؤولان است. تدبیر، نیازهای امروز و آینده کشور را دیدن و متناسب با آن برنامه ریزی کردن است و مسؤولی که نتواند نیاز‌های ۶ ماه آینده کشور، منطقه و استان را پیش‌بینی و حل کند فاقد صلاحیت است. این که منتظر باشیم مشکلی پیش بیاید بعد به دنبال درمان باشد این بی تدبیری محض است.

امام جمعه هشتگرد افزود: مسؤولان کاری نکنند که کرامت مردم خدشه دار شود. چرا  باید ملت سرافراز ایران در صف های طولانی گوشت و مرغ بایستند. این دون شأن این مردم، انقلاب و نظام است و مسؤولین باید چاره اندیشی عاجل کنند.

وی افزود: آقایان سعی نکنند به مردم آدرس غلط بدهند. علاج دردهای این مردم در داخل کشور است نه در اروپا و آمریکا. همگی شاهد هستیم که در مذاکرات مالی اخیر، اروپایی ها چگونه دارند بدعهدی می‌کنند و تعهدات خود در برجام را به شروط غیرهسته ای پیوند می‌دهند.

انتهای پیام/