تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 253253
چهارشنبه - 1 فروردین 1397 - 20:36

مشخصات Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus؛ سورپرایز سامسونگ

خانواده‌ی Galaxy A از گوشی‌های سامسونگ دارای نزدیک‌ترین کیفیت و امکانات به پرچمداران سری S این شرکت است و با عرضه‌ی Galaxy A8 و A8 Plus در مدتی پیش این فاصله بیش از قبل ناچیز شده‌است.

مشخصات Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus؛ سورپرایز سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری ربیع،خانواده‌ی Galaxy A از گوشی‌های سامسونگ دارای نزدیک‌ترین کیفیت و امکانات به پرچمداران سری S این شرکت است و با عرضه‌ی Galaxy A8 و A8 Plus در مدتی پیش این فاصله بیش از قبل ناچیز شده‌است. به نظر می‌رسد غول تکونولوژی‌ جهان برنامه‌های برای گسترش خانواده‌ی A با مدل‌های جدید A6 و A6 Plus است.

سامسونگ اخیراً توجه زیادی به بخش گوشی‌های میان‌رده و نزدیک به پرچمدار نشان داده‌است و گوشی‌های پرفروش A7 2017 و J7 Pro در سال گذشته نشانگر جدیت این شرکت در مبارزه با رقیبانی چون شیائومی و هواوی در بازار گوشی‌های اقتصادی و خوش قیمت است. البته گوشی‌های سری این شرکت از لحاظ قیمتی خیلی اقتصادی و میان قیمت محسوب نمی‌شوند. اما سامسونگ در گوشی‌های سری A امسال ویژگی‌هایی را قرار داده است که مشتریان خود را راضی‌تر خواهد کرد. در ادامه تمام مشخصاتی که از دو گوشی A6 و A6 Plusتا به اینجای کار فاش شده اند بررسی می‌شوند.

این دو گوشی مدتی پیش در بنچمارک Geekbench رویت شدند که در آن شماره مدل‌هایSM-A600FN و SM-A605G به ترتیب برای A6 و A6 Plus ذکر شده‌اند که روش نام‌گذاری مرسوم سامسونگ برای مدل‌های استاندارد و پلاس یک گوشی است.

طبق معمول از مشخصات Geekbench تنها می‌توان مدل چیپست، سیستم‌عامل و اطلاعات رم را متوجه شد. سورپرایز سامسونگ در اینجا این است که چیپست Snapdragon برای یک گوشی‌میان‌رده‌ی خود (مدل پلاس) استفاده خواهد کرد. اما چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ استفاده شده در مدل عادی، چیپست جدیدی نیست و شاهد استفاده از آن در  گوشی‌های سری J وA3 2017 نیز بوده‌ایم.

از آنجایی که هر دو گوشی به همراه اندروید Oreo عرضه می‌شوند بدین معنی است که این گوشی دارای پشتیبانی از Project Treble نیز خواهد بود که بروزرسانی‌های سریعتری را برای آن تضمین می‌کند.

با وجود اینکه اطلاعات اندکی از طراحی این دو گوشی وجود دارد اما با توجه به طراحی نسبتاً بدون حاشیه در گوشی‌های A8 و A8 Plus می‌توان حدس زد که این دو گوشی نیز دارای صفحه‌ی بدون حاشیه‌ی سامسونگ یا اصطلاحاً Infinity Display خواهند بود. هر چند اطلاعاتی درباره‌ی اندازه‌ی صفحه‌نمایش این دو گوشی نیز منتشر نشده‌ است اما قطعاً دارای اندازه‌ی کوچکتر از A8 و A8 Plus خواهند بود که دارای نمایشگر‌های ۵.۶ و ۶ اینچی هستند.

سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی این دو گوشی منتشر نکرده است اما با توجه حضور در بنچمارک‌گیری و دانستن این موضوع که در دست تولید هستند احتمالاً مدت زیادی منتظر معرفی رسمی آن‌ها نخواهیم ماند. برای قیمت نیز ‌انتظار می‌رود این دو گوشی دارای قیمت‌هایی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار باشند.