تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 364944
شنبه - 6 مرداد 1397 - 13:51

مشخصات تبلت میان رده Galaxy Tab A2 XL لو رفت

سامسونگ Galaxy Tab A2 XL به عنوان تبلت میان رده سامسونگ در سال جاری به زودی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات تبلت میان رده Galaxy Tab A2 XL لو رفت

به گزارش پایگاه خبری ربیع،حال این تبلت میان رده که آن را می توان یکی از پرفروش ترین تبلت های سال جاری دانست مشخصات جالبی را با خود به همراه دارد.امروز این مشخصات به صورت رسمی منتشر شد که نشان می دهد وعده سامسونگ برای ساخت یک تبلت میان رده کاملا درست خواهد بود. هنوز سامسونگ قیمت این تبلت بسیار زیبا را مشخص نکرده اما باید این تبلت را یک هنرنمایی خوش قیمت از بخش تبلت سامسونگ دانست که به زودی روانه بازار خواهد شد.

به نظر می رسد تبلت Galaxy Tab A2 XL در دو نسخه Wi-Fi و LTE روانه بازار فروش شود که نکته بسیار خوبی است نسخه وای فای این تبلت به نظر پرفروش خواهد شد که شاید بتوان آن را نقطه قوت تبلت های این کمپانی کره ایی دانست. Galaxy Tab A2 XL دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی است که از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ بهره می برد . سامسونگ مدتی پیش این خبر را تایید کرده بود که از یک پردازنده هشت هسته ایی اسنپدراگون ۴۵۰ بهره خواهد برد. این تبلت میان رده دارای رم نرم افزاری ۳ گیگابایتی است و از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده خواهد کرد. این تبلت میان رده سامسونگ مانند بسیاری از مدل های این برند پرفروش قابلیت افزایش حافظه را از طریق رم میکرو اس دی خواهد داشت . در بخش پردازنده به نظر می رسد سامسونگ از قطعاتی استفاده کرده است که می تواند تمام نیاز های یک میان رده را برطرف خواهد کرد. در قسمت دوربین نیز به نظر می رسد سامسونگ برنامه بسیار جالبی را برای کاربران به همراه خواهد داشت . دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی برای قسمت دوربین آماده شده است که با توجه به امکانات این تبلت بسیار مناسب خواهد بود.

تبلت Galaxy Tab A2 XL دارای باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری خواهد بود که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد . این باتری می تواند نیاز های کاربران را در سطح معمولی برطرف کند . میان رده سامسونگ از اندروید ۸.۱ پشتیبانی خواهد کرد و باید دید آیا سامسونگ از نسخه اندروید ۹ برای این دستگاه استفاده خواهد کرد و یا قابلیت به روز رسانی را در نظر خواهد گرفت یا خیر.

تصاویر منتشر شده از تبلت میان رده سامسونگ نشان می دهد که این دستگاه از دکمه فیزیکی هوم در پایین صفحه نمایش استفاده نخواهد کرد و هنوز در مورد حسگر اثر انگشت آن نیز خبری در اختیار قرار نگرفته است در هر صورت باید دید آیا سامسونگ در این میان رده قید حسگر اثر انگشت را خواهدزد و یا آن را به قاب پشتی انتقال می دهد.