استانها » البرز
کد خبر : 728407
جمعه - 10 خرداد 1398 - 13:24

مشت محکم البرزی ها بر دهان آمریکا و اسرائیل/مردم البرز: نابودی کامل اسرائیل نزدیک است

راهپیمایی روز قدس امروز مقارن با آخرین جمعه ماه رمضان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، لحظاتی قبل مراسم راهپیمایی سراسری روز قدس در کرج همراه با سرتاسر کشور آغاز شد.

حضور پرشور مردم قبل از شروع راهپیمایی در مسیرهای اعلام شده نشان می دهد آرمان فلسطین و دفاع از مظلوم در دل های مردم استان البرز همواره جای دارد و تقارن روز قدس و ماه میهمانی خدا معنویت و حماسه در فرهنگ این ملت تجمیع کرده است.

معامله قرن خوابی است که تعبیر نمی شود

در تمام مسیر راهپیمایی حضور پرشور مردم به چشم می‌خورد و مردم از پیر وجوان سعی دارند سریعتر خود را به ابتدای راهپیمایی برسانند.

مردم با شعارهای «مرگ بر صهیونیست جهانی»، «مرگ بر آمریکا» ، « اسرائیل کودک کش» و «یا مهدی ادرکنی» حرارتی به راهپیمایی بخشیده اند.

مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن محکومیت معامله قرن آن را خواب تعبیر نشدنی اسرائیل و آمریکا در منطقه دانسته اند.

استاندار البرز: پیام ظلم ستیزی مردم ایران در همه دنیا منتشر شده است

عزیزالله شهبازی استاندار البرز امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: خدا را شاکرم که پس از گذشت ۴۰ سال از عمر پیروزی انقلاب اسلامی منویات امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس، خیل عظیم جمعیت در این راهپیمایی حضور دارند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی کلید واژه مشخصی دارد که آن هم دفع ظلم و سلطه و یاری ملت های مظلوم و کمک به نهضت های آزادی بخش طبق قانون اساسی است.

شهبازی با اشاره به ضرورت حمایت از ملت مظلوم فلسطین در برابر ستم هایی که اسرائیل برآن ها روا داشته است گفت: ملت ایران ستم نمی کند و ستم را نمی پذیرد که این امر برگرفته از کلام الله مجید است. این پیام در سراسر دنیا نیز به تبعیت از مردم ایران اسلامی طنین انداز شد.

شهبازی افزود: خیل عظیم جمعیت حاکی از ایستادگی و پشیبانی مردم از آرمان های انقلاب سال ۵۷ است. کشوری که به دنبال استقلال است، به طور طبیعی فشارهایی از نظام سلطه بر آن وارد می شود. دسیسه های استکبار در منطقه یکی پس از دیگری خنثی شده و بازتاب نظام جمهوری اسلامی در جهان مشهود است.

حضور پرشور دانشجویان در صف های راهپیمایی

جمعی از دانشجویان دانشگاه های البرز به مناسبت روز جهانی قدس ضمن برپایی ایستگاه هایی در مسیر راهپیمایی و برگزاری تریبون آزاد مردمی حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام کردند.

دانشجویان دانشگاه‌های البرز در این راهپیمایی  با محکومیت اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین آمادگی خود را برای مقابله با طرح «معامله قرن» اعلام کردند.

یکی از دانشجویان درباره ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: دانشجویان امت اسلامی هرگز در برابر اقدامات ننگین دشمن سکوت نخواهند کرد و آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آن ها  بدانند که هیچ معامله ای در کار نخواهد بود.

نسل پنجمی ها هم پای کارند

در میان سیل عظیم راهپیمایان نسل پنجمی هایی دیده می شوند که نشان می‌دهد انقلاب اسلامی، با گذشت زمان نه تنها کهنه نمی‌شود بلکه نسل جدید  انقلاب با شور و شوق جا پا جای نسل های قبلی خود می گذارند و در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب از نسل هایی مصمم تر هستند.

ورزشکاران البرزی دوشادوش جمعیت قدرت پوشالی اسرائیل را به سخره گرفتند

حضور پرشور ورزشکاران و هیئت های ورزشی استان البرز در راهپیمایی روز قدس جذابیت خاصی به صف های مردم بخشیده است و نشان گر روح پهلوانی ورزشکاران این استان است که دفاع از مظلوم را اصل اساسی جوانمردی و پیروی از مکتب امیرالمومنین علی (ع) می دانند.

قالیباف در راهپیمایی روز قدس کرج: دفاع از فلسطین تکلیف دینی ماست

محمد باقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در سخنرانی روز قدس در مصلی بزرگ کرج با بیان اینکه انقلاب را مدیون شهدا و امام شهدا هستیم، گفت: روز قدس روزی است که باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند؛ و اسلام این تکلیف را بر عهده ما گذاشته است که از مظلوم دفاع کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اگر یک نگاه کامل از رژیم غاصب که یک غده سرطانی و نامشروع است داشته باشیم به ریشه ای از جنگ جهانی اول خواهیم رسید که انگلستان در منطقه خاورمیانه قدرت پیدا کرد و اهداف سازمان دهی بلند مدت خود را اجرا کرد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: برنامه ریزی انگلیسی ها و ضعف کشورها و امت های اسلامی از همان زمان موجب شد تا فلسطین تحت ظلم و فشار باشد؛ در پایه گذاری رژیم صهیونستی انگلستان رهبری را به عهده داشت و ضعف امت اسلامی قدرت غرب را دو چندان کرد و نهال نامشروع رژیم صهیونیست شکل گرفت.

این پیام در حال تکمیل است…