استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1001607
سه شنبه - 21 اردیبهشت 1400 - 13:36
رئيس ستاد انتخابات استان قم:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات، قدرت مضاعفی برای نظام خلق خواهد کرد

رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به اهمیت و اثرات حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، تهدیدات معاندین و دشمنان قسم خورده را کم رنگ و قدرت مضاعفی را برای نظام خلق خواهد کرد.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات، قدرت مضاعفی برای نظام خلق خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ستاد انتخابات استان طی سخنانی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای انتخابات ۲۸ خرداد در قم اظهار کرد: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان قم مهیا است.
وی با بیان این که برنامه ریزی ها و امور اجرایی انتخابات در استان به شکل شایسته و مناسبی در حال انجام است تصریح کرد: در این مسیر هماهنگی های لازم انجام و تعامل و وفاق بسیار خوبی بین هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی وجود دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت مشارکت انتخابات، بر ضرورت تلاش دستگاه ها در جهت تحقق این مهم تأکید کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، تهدیدات معاندین و دشمنان قسم خورده را کم رنگ و قدرت مضاعفی را برای نظام خلق خواهد کرد.
سلیمان پور با بیان این که خوشبختانه مشارکت مردم قم در همه ادوار انتخابات، بالاتر از میانگین کشوری بوده است افزود: امیدواریم در این دوره نیز شاهد حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و انقلابی قم در پای صندوق های رأی باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به الکترونیکی بودن انتخابات شورای شهر قم خاطرنشان کرد: توسط کمیته فناوری اطلاعات باید آموزش های لازم به رأی دهندگان در خصوص این شیوه از انتخابات ارائه شود.
رئیس ستاد انتخابات همچنین به اهمیت فضا سازی و تبلیغات محیطی انتخابات اشاره و تصریح کرد: بایستی تدابیر و تمهیدات لازم در زمینه استفاده از شیوه های اثرگذار و طرح های بدیع و جذاب برای دعوت و ترغیب مردم به حضور و مشارکت در انتخابات اتخاذ گردد.