تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 333315
یکشنبه - 3 تیر 1397 - 16:04

مسنجر کودکان این بار در کانادا و پرو

فیسبوک همچنان به گسترش مسنجر مختص کودکانش ادامه میدهد و این بار این اپلیکیشن را برای کاربران کانادا و پرو هم منتشر کرده است.

مسنجر کودکان این بار در کانادا و پرو

به گزارش پایگاه خبری ربیع،خبر انتشار مسنجر کودکان به ماه دسامبر باز میگردد. البته این مسنجر با تمرکز بر چت کودکان، منجر به انتقاد گسترده از طرف هواداران بهداشت کودک شد و خواستار خاتمه دادن به این خدمات شدند. علیرغم این اختلاف نظرها، فیسبوک همچنان به ارائه مسنجر کودکان خود در ios و اندروید ادامه میدهد و اکنون برنامه ریزی انتشارش به کانادا و پرو رسیده است.

این مسنجر کودکان برای کودکان ۱۳ سال به پایین است و به انها اجازه میدهد که هر گونه پیام و چت ویدئویی را در نسخه معمولی انجام دهند که شامل کنترل هایی از جانب والدین است که برای اهداف امنیتی و پیشگیری از سو استفاده از چت با کودکان طراحی شده است.

برای اینکه کودکی کار با این مسنجر را آغاز کند، نیاز به استفاده از نام حقیقی نیست و پروفایل انها توسط اکانت فیسبوک والدین شان کنترل میشود. بدین ترتیب آنها برای چت با فردی نیاز به اجازه از اکانت پدر و مادرشان دارند و پیش از چت کردن ان ها باید این اجازه را به کودکان داده باشند.

انتشار این اپلیکیشن در کانادا و پرو به عنوان اولین گسترش بازار این خدمات در سطح بین الملل است. همزمان با ساخت این برنامه، فیسبوک زبانهای فرانسه و اسپانیایی را نیز در آن گنجاند و از همین مورد مشخص شد که قصد بین المللی کردن آن در سطح جهان را دارد. همچنین چند آپدیت چدید از جمله توانایی والدین برای مدیریت اکانت کودک و … نیز به ان اضافه خواهد شد.