استانها » الناز حسینی » تولیدی » کردستان
کد خبر : 908114
دوشنبه - 2 دی 1398 - 12:05

مردم پلیس را از خود می‌بینند و پلیس نیز خود را جدا از مردم نمی‌داند

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه وظیفه خطیری چون تأمین امنیت مردم بر عهده نیروی انتظامی است گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم پلیس را از خود می‌بینند و پلیس نیز خود را جدا از مردم نمی‌داند.

مردم پلیس را از خود می‌بینند و پلیس نیز خود را جدا از مردم نمی‌داند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه وظیفه خطیری چون تأمین امنیت مردم بر عهده نیروی انتظامی است گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم پلیس را از خود می‌بینند و پلیس نیز خود را جدا از مردم نمی‌داند.

سردار ” علی آزادی ” فرمانده انتظامی استان در مراسم اختتامیه دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهان وکارکنان انتظامی استان، پشتوانه مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک اصل دانست وتاکید کرد: مردم ما مردمی همیشه در صحنه وبابصیرت هستند ودر عرصه‌های مختلف پیشرفت وتوسعه کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند. وی رضایت واعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی دانست وادامه داد: اگر رضایت مردم را داشته باشیم نیروهای نظامی وانتظامی ماهمیشه مقتدر وبا صلابت خواهند بود. سردار آزادی با بیان اینکه وظیفه خطیری چون تأمین امنیت مردم بر عهده نیروی انتظامی است افزود: مردم پلیس را از خود می‌بینند و پلیس نیز خود را جدا از مردم نمی‌بیند وبا تمام وجوددر خدمت به مردم تلاش می‌کند. وی با اشاره به اینکه در آستانه یازدهمین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم تصریح کرد: یکی از برکات نظام اسلامی این است که مردم ما به واسطه این حکومت حق رأی پیدا کردند و مردم خودشان نمایندگان را انتخاب ودر قانون سهم دارند. سردارآزادی توطئه اخیر دشمن در راستای طرح سهمیه بندی سوخت را توطئه‌ای از پیش تعیین شده در خصوص ناامن کردن کشور در آستانه انتخابات دانست وگفت: خوشیختانه با درایت رهبر معظم انقلاب وهوشیاری مردم ودلسوزان به نظام این توطئه نیز مانند دیگر توطئه‌ها نقش بر آب شد. فرمانده انتظامی کردستان تأمین امنیت انتخابات را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی در راستای مناسبت‌های پیش رو دانست واظهار داشت: همه تلاش دشمن در ناامید کردن مردم وعدم حضور حداکثری در انتخابات است غافل از اینکه مردم ما ونیروهای نظامی وانتظامی ما مثل همیشه هوشیار وبا امادگی در عرصه‌های مختلف حضور داشته واین بار نیز با حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند ماه بار دیگر میثاق خودرا به امام وآرمان های انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.