استانها » البرز
کد خبر : 721511
چهارشنبه - 1 خرداد 1398 - 20:34

مردم در تشخیص حق از باطل هوشیار باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: مردم جامعه باید هوشیار باشند و در تقابل حق و باطل مسیر درست را انتخاب کنند.

مردم در تشخیص حق از باطل هوشیار باشند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز شامگاه سه شنبه در آئین جشن میلاد کریمه اهل بیت (ع) گفت: حق و باطل در طول تاریخ همواره به مقابله با یکدیگر پرداخته اند اما باطل جلوه بیشتری از خود نشان می دهد چرا که برای رسیدن به هدف خود از انجام هیچ کاری دریغ نمی کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به تبلیغات متعدد حق و باطل در طول تاریخ بیان کرد: جریان باطل روش های سیاسی و اجتماعی مختلف را به کار می گیرد تا مقام و موقعیت بالاتری را کسب کند.

وی با اشاره به حکومت امام حسن مجتبی (ع) و سازش ایشان یادآور شد: باید تفکرد کرد که عدم انجام چه اقداماتی از سوی ایشان موجب تبدیل شدن حکومت به نهضت شد؟ ضعف بینش و بصیرت مردم حامی جبهه حق منجر شد تا راه امام حسن (ع) برای خیلی از افراد ناشناس بماند.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه یکی از اقدامات بزرگ حکومت کریم اهل بیت (ع) تبدیل خلافت به سلطنت است، عنوان کرد: در آن دوران جفای بسیاری به این امام معصوم (ع) شده است و تحلیل های متفاوتی در رابطه با این دوره از تاریخ اسلام وجود دارد.

وی ادامه داد: هرکسی در جایگاه و زمان امامت امام حسن مجتبی (ع) قرار می گرفت صلح را قبول می کرد چرا که در آن زمان گروهی تصمیم به از بین بردن نسل شیعه را داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به نقش امام حسین (ع) در سازش و صلح امام حسن(ع)، اضافه کرد: پشتوانه محکم و مفصلی در این شرایط وجود داشته است و مشخصات و ممیزات جریان حق علیه باطل باید بررسی شود.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه زمان انتخابات مقیاس بارزی از تقابل حق و باطل است، تصریح کرد: اگر کسی حاضر شد به هر قیمتی به قدرت برسد مسیر قابل تشخیصی را طی می کند اما فردی که قدرت و جایگاه خود را برای پیروزی در انتخابات به کار نمی گیرد راه امام حسن (ع) را در پیش گرفته است.

انتهای پیام/پ ۲/ ۱۱۰۲/س/۳