فرهنگ و هنر » قرآن و فعالیتهای قرآنی
کد خبر : 324026
چهارشنبه - 23 خرداد 1397 - 19:00
امشب در امامزاده پنج‌تن

مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن «سفیران مهربانی» برگزار می‌شود

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن سفیر مهربانی دور مقدماتی‌اش به پایان رسید و مرحله نهایی رشته‌های حفظ کل و قرائت این رقابت‌ها امشب در آستان مقدس امامزاده پنج‌تن لویزان برگزار می‌شود.

مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن «سفیران مهربانی» برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، دوازدهمین دوره مسابقات قرآن سفیر مهربانی یادواره مرحوم علی اربابی در امامزاده پنج‌تن لویزان برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها شب گذشته به پایان رسید و مرحله نهایی رشته‌های قرائت و حفظ ککل بزرگسالان رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال امشب برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در دوبخش خانم‌ها و آقایان و برگزار می‌شود که بخش خانم‌ها به صورت کتبی در رشته مفاهیم سوره‌های مبارکه «نور و واقعه» برگزار و بخش آقایان در سه رده سنی کمتر از ۱۸ سال، ۱۸ تا ۵۰ سال و ۵۰ سال به بالا برگزار می‌شود که رده سنی کمتر از ۱۸ سال در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن به همراه قرائت، رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال در رشته‌های حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن و قرائت و رده بالای ۵۰ سال در رشته قرائت برگزار می‌شود که رقابت‌ها در همه رشته‌ها شب گذشته به پایان رسید و رقابت فینال رشته‌های حفظ کل و قرائت رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال امشب برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها ۲۵۸ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور شرکت‌ کرده‌اند که سه برگزیده هر رشته‌ امشب معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/