ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 935642
چهارشنبه - 16 بهمن 1398 - 13:33
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان

مراسم تقدیر از بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و پیشکسوت تاتر کاشان

مراسم تقدیر از بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و پیشکسوت تاتر کاشان با حضور  رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مراسم تقدیر از بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و پیشکسوت تاتر کاشان با حضور  رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان : حسین میرزاخانی رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تقدیر از استاد بهمن صادق پور بازنسشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و پیشکسوت تاتر کاشان در جمع پرسنل این اداره گفت : باز نشسته آینه شاغل است یعنی شاغل آینده خود را در بازنشستگان می بییند بنابراین اگر اقداماتی صورت گیرد که به بازنشستگان توجه بیشتری شود طبیعی است که دربهره وری کارمندان شاغل نیز تاثیر می گذارد .

میرزاخانی افزود: افرادی که به عنوان کارشناس فرهنگی مشغول به کار می شوند و سی سال از عمر خود در این راه صرف کرده و در بخش فرهنگ متخصص شده است می توان به عنوان میراث فرهنگی زنده یاد کرد و باید از تجربیات این افراد به نسل جوان استفاد کرد .

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بالغ بر سه هزار بازنشسته و مستری بگیر دارد افزود: با توجه به فقدان یک نشریه برای اطلاع رسانی در مقابل قشر چشمگیر و ارزشمند کهنسالان کشور، برآن شدیم تا رسالت فرهنگ سازی با هدف اثر گذاری در ساخت شخصیت و شکل گیری ممتاز هویت نسل نوین کشور، مجوز نشریه پیام تجربه کسب کنیم که تا کنون ۲۵ شماره از آن به چاپ رسده است .

در این مراسم میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از زحمات همکار بازنشسته ، هنرمند و پیشکسوت تاتر بهمن صادق پور ، از بازنشستگی به عنوان سر آغار دوره جدید از زندگی یاد کرد و افزود : استفاده از تجربیات افراد بازنشسته می تواند در افزایش سرمایه اجتماعی و فکری تاثیر گذار باشد.