فولادشهر
کد خبر : 114791
چهارشنبه - 1 شهریور 1396 - 16:00

مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی در زرین شهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی با حضور فرماندار لنجان، امام جمعه زرین شهر ، اعضای شورای دوره چهارم و پنجم ، مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در فرهنگسرای شهرداری زرین شهر برگزار شد محسن سجاد فرماندار لنجان ضمن تشکر از اعضای دوره چهارم شورا، نظام […]

مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی در زرین شهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی با حضور فرماندار لنجان، امام جمعه زرین شهر ، اعضای شورای دوره چهارم و پنجم ، مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در فرهنگسرای شهرداری زرین شهر برگزار شد

محسن سجاد فرماندار لنجان ضمن تشکر از اعضای دوره چهارم شورا، نظام جمهوری اسلامی را مبتنی بر رای مردم دانست. وی با بیان اینکه شهرستان لنجان دارای ظرفیت های زیادی است گفت :  اولین اقدام شورا انتخاب شهردار است و موفقیت شورا را نیز در گرو آن بیان کرد .

حجت الاسلام باقریان با بیان سخن مقام معظم رهبری که فرمودند ” اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی ، نشان دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی به مجموعه متنوع فکرها، مشورت ها و دیدگاه ها در اداره امور کشور است ” شورا را دارای برکات زیادی دانست . وی افزود : جلسه شورا جلسه مباحثه ای است و از انتخاب رئیس شورا تا انتخاب شهردار باید این جلسه ها ادامه یابد چرا که با وحدت و هماهنگی کارهای بزرگی انجام می شود .

باقریان خطاب به شوراها گفت : ما وارث خون شهدا هستیم و باید پاسخگوی آن ها باشیم و امیدوارم که شوراها با شور و مشورت و باتوکل بر خدا در این مسیر قدم بگذارند و احترام متقابل را حفظ کنند تا رخنه ای در کار ایجاد نشود.

احمدیان عضو شورای اسلامی زرین شهر اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همیاری مسئولان و مردم بتوانیم قدم های بزرگی را برای شهر برداشته و در اهمیت شوراها همین بس که خداوند متعال یک سوره را برای شورا آورده و شور و مشورت را از صفات مومنان برشمرده است .وی بیان کرد :برنامه شورا رفع مشکلات مالی است چرا که هدف ما رضایت مردم است.

در پایان با رای گیری، سعید نادی زاده رئیس و خانم باقری نائب رئیس شورای شهر زرین شهر انتخاب شدند و آقای گورکانی به عنوان سرپرست شهرداری زرین شهر معرفی شد.

انتهای خبر/ قریشوندی ابراک