فولادشهر
کد خبر : 134774
چهارشنبه - 19 مهر 1396 - 12:32

مراسم آئین کلنگ زنی مسجد و حسینه امام رضا (ع) با حضور مسئولان و مردم شهرسده لنجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، با حضور جمعی از مسئولان ادارات و نهادها و همچنین خانواده شهدا ، ایثارگران و مردم  کلنگ مسجدوحسینیه امام رضا (ع) نبش چهار راه توحید توسط حاضرین زده شد. در این مراسم نبی اله ادیبی عضو شورای اسلامی شهر سده لنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سرور […]

مراسم  آئین کلنگ زنی مسجد و حسینه امام رضا (ع) با حضور مسئولان و مردم شهرسده لنجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، با حضور جمعی از مسئولان ادارات و نهادها و همچنین خانواده شهدا ، ایثارگران و مردم  کلنگ مسجدوحسینیه امام رضا (ع) نبش چهار راه توحید توسط حاضرین زده شد.

در این مراسم نبی اله ادیبی عضو شورای اسلامی شهر سده لنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تشکر از بانیان و متولیان احداث این مسجد گفت: همانطور که در قران کریم آمده است توسعه اماکن مذهبی و فراهم کردن امکانات ساخت مسجد برای برگزاری نماز جماعت و توسعه نماز در جامعه لطفی الهی است که شامل خالصان درگاهش می شود. وی با توجه به کلنگ زنی مسجد و حسینه امام رضا (ع) گفت: مشارکت در کارهای خیر این چنینی در حد توان و بضاعت ذخیره ای برای قبر و قیامت خود شخص است و هم می توان با مشارکت نیابتی از سوی پدر و مادر آنان را در این کار سهیم کرد و پدر و مادر چه زنده و چه کسانی که فوت شده اند را از ثواب این کار خداپسندانه بهره مند کرد.

وی در پایان افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر سده لنجان در حد توان و به جد پیگیر اجرای این بنای مذهبی می باشد که ان شالله محرم سال آینده شهروندان زیر سقف این مسجد به عزاداری و برگزاری مراسمات مذهبی بپردازند.

انتهای خبر/قریشوندی ابراک