استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 790890
سه شنبه - 15 مرداد 1398 - 20:00

مدیر جدید آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد منصوب شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان شمالی طی حکمی “محمد امیری” را به‌عنوان مدیر جدید آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد منصوب کرد.

مدیر جدید آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد، مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در کانون ریحانه برگزار شد.

بجنورد، نوک پیکان آموزش‌وپرورش خراسان شمالی است

عباس سعیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد اظهار کرد: آموزش‌وپرورش فصل مشترک دولت و مردم است و سلاح برنده که می‌تواند دنیا را تغییر دهد، اهمیت و جایگاه آن طوری است که در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آموزش‌وپرورش در راستی تمدن سازی نوین اسلامی تأکید شده است.

وی بابیان اینکه اگر حاکمان یک جامعه می‌خواهند جامعه خود را بسازند باید نگاه به آموزش‌وپرورش را تقویت کنند افزود: در آموزش‌وپرورش دنبال تربیت تمام ساحتی و تربیت دانش آموزان متعهد به اخلاق اسلامی هستیم که در سند تحول مورد تأکید است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: شهرستان بجنورد با داشتن بیشترین آمار فرهنگیان و دانش آموزان استان به‌عنوان نوک پیکان آموزش‌وپرورش خراسان شمالی است.

وی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه اداری آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد از تلاش مدیران، معاونین و معلمان مدارس این شهرستان نیز قدردانی کرد.

کمبود نیروی انسانی، فضای آموزشی و اعتبارات مهم‌ترین چالش‌های بجنورد

محمود اسدی مدیر سابق آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد نیز در این مراسم بابیان اینکه مدیریت در آموزش‌وپرورش مدیریت شیشه‌ای است گفت: شهرستان بجنورد تاکنون موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی در سطوح ملی و استانی کسب نموده است که این موفقیت‌های کسب‌شده نتیجه تلاش کادر اداری و آموزشی است.

وی مهم‌ترین اقدامات در آموزش‌وپرورش را ثبت‌نام، ساماندهی نیروی انسانی و خدمات رفاهی عنوان کرد و افزود: کمبود نیروی انسانی، فضای آموزشی و کمبود اعتبارات مهم‌ترین چالش‌هایی است که آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد با آن روبروست.

مدیر سابق آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد ضمن قدردانی از تلاش کارکنان اداری و آموزشی در شهرستان اظهار داشت: امسال ثبت‌نام دانش آموزان با کمترین چالش‌ها همراه بود که نشانگر تلاش همکاران در مدارس است که باید از آنان تشکر کرد.

آموزش‌وپرورش زیرساخت تغییر و اصلاحات جامعه

محمد امیری مدیر جدید آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: آموزش‌وپرورش خرده نظامی از نظام فرهنگی کشور است که تعلیم و تربیت را بر عهده دارد و معلمان پرچم‌دار تعلیم و تربیت هستند.

وی بابیان اینکه زیرساخت تغییر و اصلاحات جامعه، آموزش‌وپرورش است افزود: حفظ فرهنگ، انتقال دانش و نوآوری‌های جدید به نسل نو و تربیت دانش آموزان از اهداف آموزش‌وپرورش است.

مدیر جدید آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد اظهار امیدواری کرد با استفاده از تجربیات که در سطوح آموزشگاهی، اداری و دانشگاهی دارد بتواند در عرصه اجرایی آموزش‌وپرورش شهرستان با موفقیت عمل کند.

در مراسم امروز مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی ضمن اهداء لوح تقدیر به محمود اسدی از تلاش‌های وی به‌عنوان مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد در طی سه سال گذشته قدردانی کرد و با اهداء حکم مسئولیت، محمد امیری را به‌عنوان مدیر جدید آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد معرفی کرد.

گفتنی است محمد امیری از فرهنگیان شهرستان بجنورد، دارای دکتری جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران است و رئیس گروه تحقیق و پژوهش، رئیس گروه تجزیه‌وتحلیل فضا، دانش آموزان و نیروی انسانی و همچنین تدریس در دانشگاه‌های استان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/