استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 424925
دوشنبه - 19 شهریور 1397 - 16:03

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی منصوب شد

با حکم استاندار خراسان شمالی، جواد نظری بر صندلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی تکیه زد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس ، رضا رجب‌زاده ضمن معرفی مدیرکل جدید مدیریت بحران استان و قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیران گذشته، اهمیت این حوزه را یادآور شد و گفت: در این اداره کل، آینده‌نگری و اتخاذ تصمیمات مدبرانه برای مواجهه با بحران‌های احتمالی، ضروری ست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لزوم برنامه‌ریزی و دوری از روزمرگی، ارتقای برنامه‌های آموزشی و برگزاری مانورهای آمادگی بحران باهدف سنجش و ارزیابی و تقویت عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه را گوشزد کرد و افزود: تقویت تعامل با مدیران استانی و فرا استانی و جذب اعتبارات بیشتر برای خراسان شمالی که جزو استان‌های پرمخاطره محسوب می‌شود، از دیگر انتظارات از مدیرکل مدیریت بحران استان است.
وی بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها برای افزایش آگاهی عمومی در حوزه مدیریت بحران و حوادث را نیز مورد تأکید قرار داد و پیاده کردن فرایند تصمیم سازی و تصمیم‌گیری مشارکتی با نگاه به بدنه کارشناسی و در نظر گرفتن مطالبات ذینفعان و مردم را خواستار شد.

ارتباط بیشتر با مدیران ارشد و میانی و استفاده از تجارب مدیران کل پیشین از دیگر نکات مورد تأکید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خطاب به مدیرکل مدیریت بحران استان بود.
رجب‌زاده در پایان با قدردانی از تلاش‌های لعل قادری در سمت سرپرستی مدیریت بحران استان، حکم انتصاب جواد نظری را اعطا کرد.

لازم به ذکر است جواد نظری کارشناس ارشد عمران- سازه است و پیش‌ازاین در سمت‌هایی همچون مسئول دفتر فنی، معاون دفتر بازرسی و کارشناس مسئول مدیریت بحران استانداری خدمت کرده است.

انتهای پیام/