استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 473331
پنجشنبه - 19 مهر 1397 - 23:30
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مدیران خراسان شمالی برای تکمیل اعتبارات رهبری اقدام جدی کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به عدم اقدام برخی مدیران برای تکمیل اعتبارات سفر رهبری به این استان گفت: مدیران خراسان شمالی برای تکمیل اعتبارات رهبری اقدام جدی کنند.

مدیران خراسان شمالی برای تکمیل اعتبارات رهبری اقدام جدی کنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی خراسان شمالی با اشاره به برکات سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی در سال ۹۱ اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به این استان در ۱۹ مهرماه ۹۱ آغازی بر توسعه پایدار خطه خراسان شمالی بوده است.

وی ۲ دستگاه اجرایی را دارای جذب کامل اعتبارات سفر رهبری و بودجه مربوط به سفر از دستگاه‌های کشوری بیان کرد و ضمن تقدیر افزود: سایر دستگاه‌های اجرایی که دارای اعتباراتی از سوی وزارتخانه‌های مربوط از سفر رهبری بوده‌اند باید برای جذب آن اقدام و تلاش لازم را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خستگی درراه خدمت به مردم را زحمتی از سوی خداوند عنوان کرد و گفت: مدیران دولتی برای دریافت سایر بودجه‌ها باید به تهران سفرهای متعدد داشته باشند و برای جذب تخصیص‌های اعتبارات سفر رهبری باهمت و جدی‌تر وارد شوند زیرا این فرصت اعتبارات به‌زودی برای استان تکرارپذیر و میسر نیست.

وی نفس خدمتگزاری برای آحاد مردم را موهبتی الهی دانست و ادامه داد: بنا بر بیان رهبر انقلاب هر کار خوبی که درراه انجام شود حسنه‌ای در نزد خداوند است و باعث نزدیک شدن به خدا می‌شود.

امام‌جمعه بجنورد همچنین از استاندار و سایر مسئولان خواستار پیگیری جدی مصوبات باقیمانده از سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی شد و افزود: امیدواریم که در سال آینده بخش بسیاری از این اعتبارات از سوی مدیران دستگاه‌ها جذب‌شده باشد.

وی همچنین مردم را به نقل از رهبر انقلاب شایسته خدمت دانست و با تأکید بر خدمت به مردم برای امتداد شیرینی کام مردم از سفر رهبر انقلاب گفت: علاوه بر برکت معنوی این سفر، باید در پی تکمیل برکت مادی حضور رهبری در خراسان شمالی نیز بود و بودجه‌های لازم توسط مدیران به استان جذب شود.

انتهای پیام/