تولیدی » خبر تنظیمی » دامون رشیدزاده » فوتبال و فوتسال » ورزشی
کد خبر : 689350
دوشنبه - 26 فروردین 1398 - 19:47

مدعیان سقوط

احتمالاً تا دو هفته آینده تکلیف یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک مشخص خواهد شد.

مدعیان سقوط

به گزارش پایگاه خبری ربیع، احتمالاً تا دو هفته آینده تکلیف یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک مشخص خواهد شد. هفته بیست‌وپنجم حسابی به کام رشتی‌ها بود. در هفته‌ای که نفت مسجدسلیمان با سه گل از پدیده شکست خورد، سپیدرود در نتیجه‌ای دور از انتظار با سه گل مقابل تراکتورسازی برنده شد. نتایجی که سپیدرود را به یک امتیازی مسجدسلیمانی‌ها رساند. البته همچنان تفاضل گل شاگردان دست‌نشان ده گل کمتر از تیم نفت مسجدسلیمان است.

در فاصله پنج هفته مانده تا پایان لیگ، استقلال‌خوزستان شانس زیادی برای بقا ندارد و فاصله حداقل ۵ امتیازی سایر تیم‌ها با منطقه سقوط باعث شده بیشترین فشار روی سپیدرود و نفت مسجدسلیمان باشد. احتمالاً یکی از این دو تیم سقوط می‌کند و دیگر جشن بقا در لیگ را می‌گیرد.

اتفاقی که مسجدسلیمانی‌ها را بیشتر از هواداران سپیدرود امیدوار به بقا می‌کند، تعداد میزبانی بیشتری است که تا پایان لیگ نسبت به رقیب‌شان تجربه می‌کنند. نفت مسجدسلیمان در سه تا از این پنج بازی میزبان است، در حالی که سپیدرود این تعداد مهمانی را پیش‌روی دارد. بازی‌های شاگردان دست‌نشان هم نسبت به نفت مسجدسلیمان دشوارتر است. مسجدسلیمانی‌ها همه بازی‌های‌شان با تیم‌های مدعی قهرمانی را برگزار کردند و تا پایان لیگ با هیچ تیم مدعی بازی ندارد. در حالی که آخرین بازی این فصل سپیدرود، در ورزشگاه آزادی و مقابل استقلال برگزار می‌شود و همچنین شانس بزرگ نفت مسجدسلیمان که تا حدود زیادی سرنوشت دومین تیم سقوط‌کننده را مشخص می‌کند، میزبانی در بازی رو در رو مقابل سپیدرود است. این دو تیم در هفته ۲۸ در مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند. دیدار مرگ و زندگی برای بقا و سقوط.