استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 994983
دوشنبه - 25 اسفند 1399 - 13:41

مخلان نظم و امنیت چهرشنبه آخر سال به دستگاه قضائی معرفی می شوند

فرمانده انتظامی شهرستان قم تاکید کرد: مخلان نظم و امنیت چهرشنبه آخر سال به دستگاه قضائی معرفی می شوند.

مخلان نظم و امنیت چهرشنبه آخر سال به دستگاه قضائی معرفی می شوند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ مراد حسین جعفریان با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات پلیس در رابطه با چهارشنبه آخر سال، اظهارداشت: محور و مدیریت اصلی چهارشنبه آخرسال با پلیس بوده و از ظرفیت تمام دستگاه های امدادی و خدماتی نیز استفاده خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان این که نیروی انتظامی به جایگاهی از توانمندی و اقتدار رسیده است، افزود:بحمدالله ارتباط عمیقی بین پلیس و مردم بر اساس روابط اجتماعی ساختار سازی شده و بر همین اساس مردم همکاری لازم را با این نیرو خواهند داشت.
وی گفت: به نظر می رسد امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تردد خودروها از ساعات ۲۱ حضور کمتری از مردم را در سطح شهر شاهد باشیم.
سرهنگ جعفریان با بیان این که نشان گاه هایی را در این رابطه مشخص و همکاران مستقر خواهند شد، افزود: وظیفه ی پلیس فقط تامین نظم و امنیت عمومی بوده و تلاش مان بر این است تا امنیتی فراگیر با نهایت اقتدار و اجتماع مدار دنبال کنیم .
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: بر اساس تصمیم دستگاه قضائی استان همانند سال های گذشته، افرادی که در این زمینه تخلف داشته و به اخطارهای پلیس توجه نکنند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهندبود.