محفل اُنس با قرآن کریم نخستین تجربه طرح “شب‌های روشن اصفهان”

نخستین برنامه طرح “شب‌های روشن اصفهان” به محفل انس با قرآن کریم با عنوان «به بالا نگاه کن» اختصاص داده شد.

محفل اُنس با قرآن کریم نخستین تجربه طرح “شب‌های روشن اصفهان”

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نخستین برنامه طرح “شب‌های روشن اصفهان” به محفل انس با قرآن کریم با عنوان «به بالا نگاه کن» اختصاص داده شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در ویژه‌برنامه اُنس با قرآن کریم با عنوان «به بالا نگاه کن» اظهار داشت: طرح “شب‌های روشن اصفهان” اخیراً به تصویب اعضای شورای شهر رسیده که هدف از آن، اجرای برنامه‌های گوناگون متناسب با مناسبت‌ها و مکان‌های مخصوص این برنامه‌ها در شهر اصفهان است.

فریده روشن ادامه داد: به‌منظور فراهم کردن فضای عبودیت و بندگی برای شهروندان و به خصوص جوانان در ایام ماه مبارک رمضان، نخستین برنامه طرح شب‌های روشن اصفهان را به محفل انس با قرآن کریم با عنوان «به بالا نگاه کن» اختصاص دادیم.

او با اشاره به برگزاری این ویژه‌برنامه در گذر فرهنگی چهارباغ گفت: باید برای هر مناسبت و متناسب با نیازهای اقشار مختلف جامعه برنامه‌های فرهنگی برگزار کنیم و برگزاری برنامه به بالا نگاه کن با هدف تحقق این امر در فضای باز و مصفای چهارباغ اصفهان برگزار شد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به برگزاری محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم در گذر فرهنگی چهارباغ، تزریق نشاط معنوی به فضای شهر را از وظایف این سازمان در ایامی چون ماه مبارک رمضان دانست.

محفل بزرگ اُنس با قرآن کریم با عنوان «به بالا نگاه کن»، ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه هشتم خردادماه از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و برای نخستین بار در فضای باز پیاده‌راه چهارباغ عباسی اصفهان برگزار شد.

این برنامه معنوی با حضور استاد حمیدرضا احمدی وفا و استاد کریم منصوری از قاریان ممتاز بین‌المللی، دکتر مسعود نیکدستی قاری بین‌المللی و استاد موسی معتمدی از حافظان برتر کشور و اجرای گروه بین‌المللی همنوایی «شمیسا» برگزار شد.

محمد عیدی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درباره برگزاری این ویژه‌برنامه اظهار داشت: یکی از وظایف معاونت فرهنگی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ارتقای فضای معنوی یا نشاط معنوی در شهر اصفهان است؛ به خصوص اینکه در ایام ماه مبارک رمضان هستیم و باید این نشاط معنوی را به فضای شهر تزریق کنیم.