فرهنگ و هنر » قرآن و فعالیتهای قرآنی
کد خبر : 320051
شنبه - 19 خرداد 1397 - 16:30
مدیر دارالقرآن نفحات‌:

محافل نفحات‌القرآن باهدف لبیک به خواست رهبری راه‌اندازی شد/ گام دوم مسابقات فوتسال بین جلسات

مدیر دارالقرآن نفحات‌ برگزاری کرسی‌های تلاوت را در راستای لبیک به خواست رهبر معظم انقلاب بیان کرد و گفت: قصد داریم در گام دوم مسابقات فوتسال بین جلسات را باهدف ایجاد فضای بانشاط در بین جوانان برگزار کنیم.

محافل نفحات‌القرآن باهدف لبیک به خواست رهبری راه‌اندازی شد/ گام دوم مسابقات فوتسال بین جلسات

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،  طی مراسمی در دارالقرآن نفحات از پوستر اولین دوره مسابقات فوتسال جلسات قرآن باحضور محمد انصاری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس رونمایی و جزئیات این رقابت‌ها تشریح شد.

مسعود سیاف‌زاده حافظ‌کل و قاری قرآن کریم به عنوان مدیر مجموعه نفحات‌القرآن و بانی برگزاری این مسابقات ضمن معرفی نفحات‌القرآن گفت: کار مجموعه قرآنی نفحات‌القرآن با برگزاری جلسه تلاوت آغاز شد و در ادامه و پس از خواست رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری کرسی‌های تلاوت اقدام به برگزاری محافل قرآنی در مساجد مختلف تهران و دیگر نقاط تهران کردیم.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۳۰۰ کرسی تلاوت در تهران برگزار شد بدون اینکه هیچ کمکی از نهاد‌‌ها و دستگاه‌های مختلف دریافت کنیم. به لطف خدا کار برگزاری کرسی‌های تلاوت نفحات به خوبی نهادینه شده و قاریان قرآن بدون چشم‌داشتی حضور پیدا می‌کنند و این محافل با استقبال بالای علاقه‌مندان مواجه شده است.

سیاف‌زاده درخصوص دلایل برگزاری مسابقات فوتسال بین جلسات قرآن گفت: این رقابت‌ها با هدف ایجاد فضای بانشاط و افزایش انگیزه در بین جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد و تاکنون جلسات زیادی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش فارس این دوره از مسابقات از اواخر تیرماه آغاز و محل برگزاری آن سالن الغدیر واقع در شهرک الغدیر تهرانسر است. همچنین هر تیم می‌تواند با ۸ بازیکن برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کند.

اساتید و برگزار‌کنندگان جلسات قرآن کشور می‌توانند جهت نام‌نویسی برای حضور در این رقابت‌ها با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ تماس حاصل کنند.

درپایان این جلسه از لوگوی جدید نفحات‌القرآن رونمایی شد.

انتهای پیام/