استانها » البرز
کد خبر : 338635
شنبه - 9 تیر 1397 - 15:00
وزیر ارتباطات:

مجموعه پیام آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی را دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باشگاه پیام امکانات سخت‌افزاری خوبی دارد که می‌تواند در اختیار تیم‌های ملی قرار گیرد.

مجموعه پیام آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی را دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازمهر،محمدجواد آذری جهرمی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اعضای تیم ملی گلبال بانوان کشور دیدار کرد و گفت: امکانات سخت‌افزاری باشگاه پیام برای دوره آماده‌سازی تیم‌های ملی مورداستفاده قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تیم‌های ملی می‌توانند از ظرفیت‌های باشگاه پیام چون استخر و زمین‌ فوتبال استاندارد استفاده کنند، گفت: این مجموعه آماده برگزاری اردوهای تیم‌های ملی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مقررشده بود وضعیت زمین ورزشگاه پیگیری شود، گفت: این مهم پیگیری شده است و وزیر ورزش نیز در این خصوص دیدگاه مثبتی دارد.

آذری جهرمی به اهمیت تعیین مشوق‌ها برای ورزشکاران اشاره کرد و گفت: دولت برای ورزشکاران مشوق‌هایی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به درخشش بانوان ورزشکار ایرانی در میادین بین‌المللی و جهانی، گفت: تلاش برای برگزاری هرچه بهتر اردوهای تیم‌های ملی به‌ویژه تیم ملی گلبال بانوان کشور باعث ایجاد پویایی در جامعه نابینایان کشور می‌شود، جامعه‌ای که در جامعه اثرگذار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش برای درخشش ورزشکاران ایرانی در عرصه‌های ملی، بین‌المللی و جهانی امیدآفرین است.

گفتنی است؛ اردوی آماده‌سازی تیم گل‌بال بانوان ایران اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در مجموعه پیام واقع در کرج برگزار می‌شود.