تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 147621
پنجشنبه - 11 آبان 1396 - 14:54

مایکروسافت زمان عرضه نسخه LTE سرفیس پرو را مشخص کرد

در ماه سپتامبر اطلاعاتی از نسخه LTE سرفیس پرو مایکروسافت فاش شد. این نسخه به مودم X16 شرکت کوالکام مجهز بوده و برای استفاده در سطح جهانی، از ۲۰ باند بهره می‌برد. پشتیبانی از LTE Cat.9، حداکثر سرعت دانلود ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه را برای نسخه LTE سرفیس پرو به ارمغان می‌آورد. به علت استفاده […]

مایکروسافت زمان عرضه نسخه LTE سرفیس پرو را مشخص کرد

در ماه سپتامبر اطلاعاتی از نسخه LTE سرفیس پرو مایکروسافت فاش شد. این نسخه به مودم X16 شرکت کوالکام مجهز بوده و برای استفاده در سطح جهانی، از ۲۰ باند بهره می‌برد. پشتیبانی از LTE Cat.9، حداکثر سرعت دانلود ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه را برای نسخه LTE سرفیس پرو به ارمغان می‌آورد.

به علت استفاده دیگر محصولات از Cat.6 (حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه)، مایکروسافت این دستگاه را سریع‌ترین در نوع خود می‌داند. این مدل جدید در ماه دسامبر در اختیار تاجران قرار می‌گیرد و ظاهرا کاربران عادی باید منتظر دریافت آن در اوایل سال آینده میلادی باشند. نسخه LTE سرفیس پرو در دو پیکربندی به فروش می‌رسد که هر دو نسبت به نمونه‌های عادی خود، ۱۵۰ دلار گران‌تر هستند.

 

با پرداخت ۱۱۴۹ دلار، نسخه مجهز به پردازنده Core i5، رم ۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD را می‌توان تصاحب کرد. مدل دیگر با همین پردازنده ولی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD، قیمتی برابر با ۱۴۴۹ دلار دارد. متاسفانه مایکروسافت نسخه Core i7 این دستگاه را مجهز به شبکه ارتباطی LTE نکرده است.