تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » لپ تاب
کد خبر : 348895
چهارشنبه - 20 تیر 1397 - 15:38

مایکروسافت تبلت ارزان قیمت Surface Go را معرفی کرد

مایکروسافت سرانجام امروز از جدیدترین تبلت خانواده سرفیس خود با نام Surface Go به طور رسمی رونمایی کرد. همان گونه که از قبل می‌دانستیم این محصول ارزان‌ترین عضو خانواده سرفیس است ولی با این حال این مسئله دلیلی بر بی‌کیفیت بودن آن نیست.

مایکروسافت تبلت ارزان قیمت Surface Go را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مایکروسافت سرانجام امروز از جدیدترین تبلت خانواده سرفیس خود با نام Surface Go به طور رسمی رونمایی کرد. همان گونه که از قبل میدانستیم این محصول ارزانترین عضو خانواده سرفیس است ولی با این حال این مسئله دلیلی بر بیکیفیت بودن آن نیست.

مایکروسافت در چند سال اخیر تبلتهای سرفیس را در مدلهای مختلفی به بازار عرضه کرد و ارزانترین آنها در حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت. این کمپانی سرانجام با معرفی نمونهی ۳۹۹ دلاری سرفیس گو تصمیم خود برای گسترش کاربران این محصولات را عملی کرد و در نظر دارد که با نمونهی جدید خود به طور مستقیم به رقابت با آیپدهای اپل و گلگسی بوکهای سامسونگ برود.

سرفیس گو یک تبلت سبک ۱.۱۵ پوندی (۵۲۰ گرمی) است که تنها ۸.۳ میلیمتر ضخامت داشته و از یک صفحهی ۱۰ اینچی با قابلیت PixelSense برخوردار است. این قابلیت به پشتیبانی همزمان از لمس عادی و قلم مخصوص مایکروسافت کمک میکند و به نسبت صفحات لمسی معمولی، عملکرد بهتری را به ارمغان میآورد. گفتنی است که در نهایت این قابلیت به قلم سرفیس اجازهی دستیابی به ۴۰۹۶ سطح فشاری مختلف را میدهد که به خصوص در انجام طراحیها و کارهای تاثیر پذیر از میزان فشار بسیار مفید است.

در این تبلت از پردازندههای نسل هفتم Pentium Gold اینتل با نام Intel Pentium Gold 4415Y استفاده شده است که برای کاربریهای روزانه و همچنین استفاده از بستهی نرمافزاری آفیس و تماشای محتواهای چند رسانهای، میتواند قدرت مناسبی را فراهم کند.

همچنین به لطف به کارگیری این پردازنده، این محصول از عمر باتری بسیار خوبی برخوردار بوده و توانسته که یک طراحی بدون فن را برای این محصول به ارمغان بیاورد. میزان عمر باتری سرفیس گو در حدود ۹ ساعت اعلام شده است.

مایکروسافت در زمان معرفی محصول خود به این نکته اشاره کرده است که تبلت جدید آنها به خاطر سبکی و اندازه کوچک خود کاملاً مناسب استفاده در فضاهای آموزشی است. آنها اعلام کردهاند که این محصول از همین امروز قابل پیشخرید است و در هفتههای پیش رو نیز در فروشگاههای بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. شما میتوانید دیگر مشخصات این محصول را در جدول زیر مشاهده کنید.