تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 314732
شنبه - 12 خرداد 1397 - 15:36

ماژول حافظه ADATA XPG Spectrix D80 RGB تا ۵۳۱۱MHz اورکلاک شد

به تازگی گروهی متشکل از اعضای تیم ماژول‌‌های حافظه‌ی ADATA XPG و گروهی از اورکلاکر‌های تیم MSI توانسته‌اند حافظه‌های SPECTRIX D80 RGB DDR4 را تا فرکانس ۵۳۱۱MHz اورکلاک کنند.

ماژول حافظه ADATA XPG Spectrix D80 RGB تا ۵۳۱۱MHz اورکلاک شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به تازگی گروهی متشکل از اعضای تیم ماژول‌‌های حافظه‌ی ADATA XPG و گروهی از اورکلاکر‌های تیم MSI توانسته‌اند حافظه‌های SPECTRIX D80 RGB DDR4 را تا فرکانس ۵۳۱۱MHz اورکلاک کنند.

گاهی وقت‌ها بعضی از رکورد‌ها اگرچه بدون استفاده هستند ولی صرفاً به خاطر عبور از محدودیت‌ها می‌توانند نمادی از خاص بودن افراد یا حتی تجهیزات درگیر در چنین چالش‌هایی باشد. به تازگی گروهی از تیم حافظه‌های ADATA XPG و همچنین  اورکلاکر‌های کمپانی‌ MSIتوانسته‌اند با استفاده از یک سیستم خنک کننده‌ی نیتروژن مایع، ماژول حافظه‌ SPECTRIX D80 RGB DDR4 را تا مقدار ۵۵۳۱MHz اورکلاک کنند.

بد نیست بدانید که SPECTRIX D80 RGB DDR4 اولین حافظه با سیستم هیبریدی خنک‌کننده هوا-مایع با ترکیبی از یک هیت‌سینک آلومینیوم و یک هیت‌سینک مایع است و به همین خاطر می‌توان با آن به نسبت حافظه‌های معمولی به کارایی‌های بالایی به خصوص در اورکلاکینک دست پیدا کرد.

این افراد برای دستیبای به رکورد گفته شده از پیکر‌بندی یک خنک‌کننده‌ی نیتروژن مایع، در کنار یک مادربورد MSI X299 GAMING PRO CARBON AC استفاده کرده‌اند و بدون شک انجام این کار قبل از نمایشگاه Computex می‌تواند یک حرکت تبلیغاتی از جانب آنان برای محصول گفته شده باشد.