استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 855643
دوشنبه - 22 مهر 1398 - 00:08

لزوم حساسیت بیشتر مالکین برای افزایش ایمنی پاساژها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بسیاری از پاساژهای شهر وضعیت ایمنی مطلوبی ندارند و نیاز است خود مالکین و هیئات امنا نسبت به ایمن‌سازی فضاهای تحت مالکیت خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

لزوم حساسیت بیشتر مالکین برای افزایش ایمنی پاساژها

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عباس جعفری با اشاره به وضعیت ایمنی بازارها و مجتمع‌های تجاری شهر قم، اظهار کرد: در سال‌های اخیر سازمان آتش‌نشانی اقدامات قابل توجهی هم در حوزه آموزش و پیشگیری و هم در راستای ایمن‌سازی بازارها و پاساژهای شهر انجام داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه بخشی از وظیفه ایمن‌سازی در بازارها مرتبط با سازمان میراث فرهنگی‌ است، تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی براساس وظایف ذاتی خود وارد این موضوع شده است تا دغدغه ایمنی بازارها که محل تردد و تجمع مردم است حل شود.

جعفری با بیان اینکه ساختمان‌های شهر اعم از بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری به سه دسته تقسیم‌بندی شده‌اند، افزود: این تقسیم‌بندی شامل ساختمان‌های پرخطر، متوسط و کم خطر که بر اساس پتانسیل، خطرپذیری آنها را دسته‌بندی کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: کار در شهر آغاز شده اما بسیاری از پاساژهای شهر وضعیت ایمنی مطلوبی ندارند و نیاز است خود مالکین و هیئات امنا نسبت به ایمن‌سازی فضاهای تحت مالکیت خود حساسیت بیشتری داشته باشند.