لزوم تقویت فناوری و اطلاعات در بخش بهره برداری

مهندس علوی درجلسه ای که با حضور اعضاء هیات مدیره و سایر مدیران و روسای واحدها، در سالن جلسات این شرکت برگزار شد بیان داشت: این شرکت از نظر فناوری و اطلاعات دربخش هایی رشد داشته ولی در بهره برداری، بویژه مشترکین به جایگاه مطلوبی نرسیده است.

لزوم تقویت فناوری و اطلاعات در بخش بهره برداری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهندس علوی درجلسه ای که با حضور اعضاء هیات مدیره و سایر مدیران و روسای واحدها، در سالن جلسات این شرکت برگزار شد بیان داشت: این شرکت از نظر فناوری و اطلاعات دربخش هایی رشد داشته ولی در بهره برداری، بویژه مشترکین به جایگاه مطلوبی نرسیده است.

مهندس علوی، بیان داشت در مدت گذشته اقدامات خوبی در راستای ارتقا سیستم‌های شرکت و فرم‌های تقاضای خدمات الکترونیک با در نظر گرفتن ضریب ایمنی در سیستم‌ها انجام شد اما انتظارشرکت دستیابی به سیستم متعالی در حوزه فناوری و اطلاعات است.

وی، گفت: دنیا، دنیای تکنولوژی و عصر، عصر ارتباطات است، شرکت گاز استان اصفهان به عنوان نخستین شرکتی که صاحب جایزه و تندیس است و در مسیر تعالی قدم نهاده باید در همه زمینه‌ها پیشتاز باشد و اکثر خدماتش به صورت الکترونیکی و سیستماتیک ارائه گردد.

مهندس علوی، با تاکید برارتقاء خدمات الکترونیکی بویژه دربخش هایی که مستقیماً با مشترکین مرتبط است، افزود:‌ ما باید در این بخش با الکترونیکی کردن خدمات بویژه در دفاترپیشخوان، شاهد کمترین چالش‌ها باشیم و رضایتمندی مشترکین خود را روز به روز توسعه بدهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین با تاکید بر ایجاد روحیه همکاری و هماهنگی در واحد فناوری اطلاعات با همه واحدها و بویژه واحد مخابرات به دلیل قرابت کاری که این دو واحد بایکدیگر دارند افزود: ضمن تاکید بر حفظ حرمت‌ها و ایجاد روحیه نشاط و همدلی باید روند همکاری با دقت نظر بهتر و بیشتر تداوم یابد.

مهندس علوی، با بیان اینکه مدیران باید برای لحظه لحظه خود ونیروهای زیرمجموعه خود برنامه داشته باشند، گفت: یک مدیر موفق و کارآمد ضمن برنامه ریزی و اجرای مناسب با تاکید بر تعصب و تعهد سازمانی باید نظارت عالیه بر وظایف نیروهای خود داشته باشد و هدفمند عمل کند.

وی، از سرپرست جدید واحد فناوری اطلاعات خواستارنظارت، کنترل و نگهداری تأسیسات فناوری اطلاعات و تجهیزات IT، اخذ گزارشات روزانه از مسئولین فناوری اطلاعات در ستاد و ادارات تابعه، نظارت عالیه برحفاظت و امنیت داده‌ها و اطلاعات شرکت گردید و بر بررسی مرتبط وضعیت سیستم‌های مربوط به فناوری اطلاعات، پیگیری جهت رفع مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات در سطح استان، نیازسنجی، اولویت بندی و توسعه سیستم‌های مورد نیاز در بخش‌های سخت افزار، نرم افزار کاربردی و شبکه و … تاکید کرد.