استانها » البرز
کد خبر : 580796
جمعه - 30 آذر 1397 - 19:13
وزیر راه تاکید کرد

لزوم ایجاد نظام پایدار و عادلانه برای توجه به راهداران

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه لازم است نظام پایدار، عادلانه و مستمری برای توجه به پرسنل سازمان راهداری وجود داشته باشد، بیان کرد: شرایط کارکردن در مجموعه راهداری بسیار سخت است و باید به این قشر توجه شود.

لزوم ایجاد نظام پایدار و عادلانه برای توجه به راهداران

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در البرز، محمد اسلامی ظهر امروز در حاشیه بازدید از تیم‌های راهداری استان البرز به اهمیت ارتقای کیفیت راه‌ها اشاره کرد و گفت: استان البرز شاهراه بسیاری از استان‌های کشور است و باید مشمول نگاه ویژه‌ در این زمینه باشد.

وی افزود: می‌توانیم با بهره‌گیری از ماشین‌آلات کارآمد و سلامت به ارائه خدمات بهتر دست یابیم.

وزیر راه با تأکید بر اینکه لازم است نظام پایدار، عادلانه و مستمری برای توجه به پرسنل سازمان راهداری وجود داشته باشد، بیان کرد: شرایط کارکردن در مجموعه راهداری بسیار سخت است و باید به این قشر توجه شود.

اسلامی اظهار کرد: شغل راهداری از جمله مواردی است که باید با عشق و ایمان به آن پرداخت، همچنین عشق یاری رساندن به مردم است که به کارکنان این حوزه کمک می‌کند.

وی با اشاره یه آغاز فصل سرما و بارش برف، تصریح کرد: خدماتی که راهداران در این برهه از خود ارائه می‌دهند بسیار با ارزش است که در این میان می‌توان به اقدامات راهداران سنندج اشاره کرد.

انتهای پیام/و