اخبار نهادها و سازمان‎ها » اصفهان » اقتصادی » زهرا زرفشانی
کد خبر : 1043191
شنبه - 30 تیر 1403 - 13:02
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان در گفتگو با ربیع خبر داد:

قیمت گذاری اموال مازاد دولت در استان آغاز شد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان از ارزش گذاری اموال طرح مولدسازی دارایی های دولت در استان اصفهان خبر داد و گفت:اموال طرح مولدسازی اموال دولت در اصفهان که به تصویب کارگروه مولدسازی استان رسیده بود قیمت گذاری شد.

قیمت گذاری اموال مازاد دولت در استان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان از ارزش گذاری اموال طرح مولدسازی دارایی های دولت در استان اصفهان خبر داد و گفت:اموال طرح مولدسازی اموال دولت در اصفهان که به تصویب کارگروه مولدسازی استان رسیده بود قیمت گذاری شد.

ناصر یارمحمدیان در گفتگو با خبرنگار ربیع افزود: در جلسات قیمت گذاری اموال و دارایی هلای دولت رییس هیات مدیره و اعضا کانون کارشناسان رسمی دادگستری حضور دارند  و بیشترین تلاش ما در استان این است که از ظرفیت بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاران خارجی

است و برنامه ریزی شده است تا مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در جذب سرمایه گذار خارجی پیشگام باشد.

وی بیان داشت: وظیفه این مرکز،کسب سود برای مردم و کنار زدن موانع پیش روی سرمایه گذاران و جذب و حمایت از آنان است.

یارمحمدیان افزود: رویکرد دیگر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، استفاده از آژانس ها در تشویق، جلب و جذب سرمایه گذاران خارجی در استان است.

وی ادامه داد: در ایتن راستا  با تمام دستگاه های اجرایی استان مکاتباتی صورت گرفته تا فرصت ها، قوانین، اطلاعات اولیه مورد نیاز از قبیل قوانین مالی و مالیاتی، اطلاعات بازارها و منابع اولیه و … را تهیه و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان تصریح کرد: طبق قانون تشویق و حمایت(فیپا)، سرمایه گذاران خارجی  از کلیه تسهیلات، مزایا و معافیت هایی بهره مند هستند و هر نوع سرمایه‌گذاری اگر از طریق مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان انجام شود علاوه بر حمایت ها، از موازی کاری دیگردستگاه‌ها نیز جلوگیری می شود.

زهرا زرفشانی