تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 220952
یکشنبه - 15 بهمن 1396 - 21:23

قفل ضد کرک “VMProtect+Denuvo” بازی Assassin’s Creed Origins کرک شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در ماه ژانویه گروهی موفق به کرک نسخه‌ی Denuvo 4.8 شده بودند اما برای Origins این مورد کمی خاص‌تر است زیرا یوبیسافت علاوه بر دنوو از محافظ VMProtect نیز در این عنوان برای حفاظت بیشتر استفاده کرده بود و اکنون به نظر می‌رسد این ترکیب نیز کرک شده است. این کرک از نوع bypass است و این بدین معنی […]

قفل ضد کرک “VMProtect+Denuvo” بازی Assassin’s Creed Origins کرک شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در ماه ژانویه گروهی موفق به کرک نسخه‌ی Denuvo 4.8 شده بودند اما برای Origins این مورد کمی خاص‌تر است زیرا یوبیسافت علاوه بر دنوو از محافظ VMProtect نیز در این عنوان برای حفاظت بیشتر استفاده کرده بود و اکنون به نظر می‌رسد این ترکیب نیز کرک شده است.

این کرک از نوع bypass است و این بدین معنی است که دنوو همچنان درون بازی فعال است و نباید انتظار بهبود عملکرد بازی را داشت. تنها زمانی که می‌توان میزان تاثیر دنوو روی عملکرد پردازنده‌ی بازی را مشخص کرد هنگامی است که یک گروه دنوو را بطور کامل کرک کرده یا یوبیسافت آن را از روی بازی حذف کند.

شایان ذکر است که دنوو اخیراً نسخه‌ی جدیدتر Denuvo 5.0 را منتشر کرده است که بر روی بازیMarvel vs Capcom: Infinite به کار برده شده و بازی‌های آینده همچون Far Cry 5 نیز به احتمال زیاد از آن استفاده خواهند کرد.

خبر خوب برای یوبیسافت و دنوو این است که این ترکیب قادر بود از فروش بازی تا مدت سه ماه محافظت کند. حالا اگر کرک کردن Denuvo 5.0 نیز به سختی Denuvo 4.8 باشد، سازندگان بازی قادر خواهند بود تا حداقل به مدت ۲ ماه از فروش بازی‌های خود حفاظت کنند.

باید دید آیا اکنون که این عنوان کرک شده است یوبیسافت قفل دنوو را از روی آن حذف خواهد کرد یا خیر. اگر بخواهیم بر اساس تجربیات قبلی پیش بینی کنیم باید گفت که شرکت فرانسوی این کار را نخواهد کرد. بازی کرک شده‌ی Watch Dogs 2 که دارای مصرف بالای پردازنده بخاطر وجود محافظ دنوو است همچنان از این قفل استفاده می‌کند. هرچند یوبیسافت عنوان کرده که محافظ مذکور تاثیر محسوسی در عملکرد ندارد.

با این وجود همگی کنجکاوند تا خود تاثیر محافظ ترکیبی Denuvo+VMProtect را بر روی عملکرد بازی‌ تست کنند.