استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 847684
شنبه - 13 مهر 1398 - 14:48
احمدخرم:

قانون مداری، بی طرفی، امانت داری اصول مهم انتخابات

احمد خرم سرپرست معاونت استانداری و فرماندار شاهرود در نشست ستاد انتخابات شهرستان شاهرود گفت: آموزش های لازم برای آشنایی و آمادگی هرچه بیشتر جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، برای تمامی عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ارائه خواهد شد.

قانون مداری، بی طرفی، امانت داری اصول مهم انتخابات

به گزارش پایگاه خبری ربیع، احمد خرم سرپرست معاونت استانداری و فرماندار شاهرود در نشست ستاد انتخابات شهرستان شاهرود گفت: آموزش های لازم برای آشنایی و آمادگی هرچه بیشتر جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، برای تمامی عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه لازمه اجرای قانون، تسلط بر قانون است افزود: اعضای ستاد باید از قوانین مختلف انتخابات کاملا آگاه و بر آن مسلط باشند و جلسات آشنایی با قانون هر هفته باحضور اعضای ستاد برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت استانداری و فرماندار شاهرود در ادامه افزود: چهار اصل مهم در انتخابات زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی است که همه ما باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همدلی همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در شهرستان شاهرود باشیم.