سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 637045
یکشنبه - 21 بهمن 1397 - 10:15
همایون غنی‌زاده :

فیلم سینمایی «مسخره‌باز» تحت تأثیر تئاتر نیست

همایون غنی‌زاده کارگردان فیلم سینمایی «مسخره‌باز» گفت: در صورتی که باز هم پروژه بزرگی مانند «می سی سی نشسته می‌میرد» در مسیر کاری‌ام قرار بگیرد، آن را انجام خواهم داد اما اصلا اینطور نبوده مسخره‌باز را بخواهم تحت تأثیر کار تئاتری‌ام انجام دهم.

فیلم سینمایی «مسخره‌باز» تحت تأثیر تئاتر نیست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، همایون غنی‌زاده که اخیرا فیلم سینمایی «مسخره باز» او در جشنواره فیلم فجر اکران شد، گفت: این فیلم را برای همه مردم ساختم امیدوارم که همه هم آن را دوست داشته باشم بهرحال هیچ انگیزه‌ای نمی‌تواند انسان به جز علاقه به مردم تکان دهد.

وی در ادامه افزود: این سبک فیلم نیست که تماشاگر را انتخاب می‌کند، من آن را برای عامه مردم ساختم، مردم می‌تواند بهترین انگیزه برای یک فیلمساز باشند و بهترین چیز برای یک فیلمساز می‌تواند این باشد که همه فیلمش را دوست داشته باشند.

غنی زاده با اشاره به تفاوت های بین سینما و تئاتر گفت: به هر حال سینما، سینما است و تئاتر، تئاتر. من نمی‌خواستم فضای مسخره‌باز تئاتری باشد.

وی تأکید کرد که برای ساخت مسخره‌باز مدیون هما روستا بوده و به خاطر او فیلم را ساخته است.

غنی زاده در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره ساخت پروژه ای در حد «می سی سی پی نشسته می میرد» گفت: اگر شرایطش پیش بیاید، قرار است باز هم چنین کاری داشته باشم، منتها فعلا که هنوز برنامه خاصی ندارم.

انتهای پیام/