تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 540248
شنبه - 3 آذر 1397 - 15:48

فیسبوک از افزونه زمان سپری شده رونمایی کرد

به تازگی خبرهای جالبی در مورد فیسبوک و شبکه اجتماعی این شرکت منتشر شده که نشان می دهد آنها از افزونه زمان سپری شده رونمایی کرده اند.

فیسبوک از افزونه زمان سپری شده رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبرهای جالبی در مورد فیسبوک و شبکه اجتماعی این شرکت منتشر شده که نشان می دهد آنها از افزونه زمان سپری شده رونمایی کرده اند.

رونمایی از افزونه زمان سپری شده

هفته گذشته اینستاگرام افزونه زمان سپری شده را به برنامه خود اضافه کرد و حالا نوبت فیسبوک است. این افزونه به شما نشان می دهد که چه مقدار از زمان خود را به این شبکه اجتماعی اختصاص داده اید ، ولی حالا این فیسبوک است که توانسته این افزونه را به سیستم خود اضافه کند.

ویژگی های این افزونه

فیسبوک اعلام کرده بود که افزونه زمان سپری شده را به فیسبوک اضافه خواهد کرد و این موضوع امروزه دغدغه خیلی از کاربران است. اپل و گوگل هم سیستم مشابه ای مانند زمان استفاده از صفحه نمایش و اپلیکیشن سلامتی دارند که می تواند در نوع خود جالب توجه باشند.رونمایی از افزونه زمان سپری شده

سیستم های جدید این افزونه

فیسبوک به کاربران خود اجازه می دهد که برای برنامه های شبکه مجازی مانند فیسبوک و اینستاگرام زمان تعیین کنند. شما همچنین می توانید علاوه بر سیستم مدیریت امکان بی صدا سازی نوتیفیکیشن را هم دارد که در نوع خود بی نظیر محسوب می شود.

روش فعال سازی این افزونه

این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا برای برنامه ها یک حد تعیین کنند و زمانی که کاربر به اندازه مورد نظر رسید ، برنامه بسته خواهد شد. شما همچنین می توانید آمار هفتگی خود را نیز توسط این سیستم بدست آورید. این سیستم هم اکنون در اختیار کاربران قرار دارد و آنها می توانند به راحتی از این افزونه به خوبی استفاده کنند. بد نیست که این افزونه را امتحان کنید و امتحان کردن آن ضرری ندارد. برای فعال سازی این افزونه می توانید به بخش Settings & Privacy بروید و بعد روی گزینه Your Time On در فیسبوک کلیک کرده و آن را فعال می کنید.

شکی نیست که طی ماه های آینده باز هم خبرهای بیشتری در مورد فیسبوک خواهیم شنید. این شبکه اجتماعی همیشه در حال بهبود سیستم و سرویس خود بوده و در تلاش است تا میزان محبوبیت خود را بین کاربران افزایش دهد. تغییرات مدیریتی و سیاست های کاری فیسبوک می تواند جز عواملی باشد که باعث شده فیسبوک به فکر به روزرسانی و افزایش کیفیت برنامه های خود باشد.