استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 827347
یکشنبه - 24 شهریور 1398 - 14:38

فیروز کریمی: آبروی خراسان شمالی اولویت تیم اترک است

مدیر فنی تیم اترک خراسان شمالی اولویت اصلی این تیم را حفظ آبروی استان در لیگ دسته دو کشور عنوان کرد و گفت: هیچ تعصبی در جذب بازیکنان بومی و غیربومی در این تیم وجود ندارد.

فیروز کریمی: آبروی خراسان شمالی اولویت تیم اترک است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، تیم اترک خراسان شمالی طی روزهای گذشته با حضور بازیکنان و کادر فنی خود در بجنورد، تمرینات و تست گیری از بازیکنان مستعد را در خراسان شمالی آغاز کرده است.

فیروز کریمی در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: تیم اترک بجنورد از مدت‌ها قبل در تهران تمرینات اولیه را شروع کرده و همه روز از استعدادهای استان از ساعت ۱۴ الی ۱۶ از افراد داوطلب تست گرفته می‌شود.

وی با تأکید بر حفظ آبروی استان به‌عنوان نخستین و اصلی‌ترین اولویت این تیم گفت: هیچ تعصبی در بومی و غیربومی بودن بازیکنان نداریم بلکه دنبال آبروی استان هستیم.

مدیر فنی تیم اترک با اعلام درخواست خود برای تیم داری در رده‌های پایه این باشگاه افزود: تیم داری در رده‌های پایه باعث وجود تیم‌های مناسب و خوب در آینده است.

وی در خصوص وضعیت امکانات بجنورد نیز گفت: امکانات خوب و چمن بسیار خوبی در استادیوم ۱۹ مهر بجنورد وجود دارد و مسئولان پشتیبان این تیم هستند.

کریمی با معرفی کادر فنی تیم خاطرنشان کرد: حسن سروری و ایمان اشراقی به‌عنوان مربی و ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی تیم اترک بجنورد فعالیت می‌کنند.

گفتنی است تیم اترک بجنورد در نخستین دیدار خود طی رقابت‌های دسته دو کشور، ۲۷ شهریورماه در برابر تیم خیبر خرم‌آباد صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/