استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 750849
چهارشنبه - 5 تیر 1398 - 16:46
شهردارشاهرود:

فکر سالم از طریق جسم سالم به دست می آید

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ورزش به عنوان نیاز زندگی همه آحاد جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: فکر سالم از طریق جسم سالم به دست می آید.

فکر سالم از طریق جسم سالم به دست می آید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ورزش به عنوان نیاز زندگی همه آحاد جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: فکر سالم از طریق جسم سالم به دست می آید. مهندس محسن احمدی با بیان اینکه ورزش علاوه بر اینکه ابزار ارزشمندی برای حفظ سلامت جسمانی است رابطه نزدیکی با سلامت و بهداشت روانی به ویژه پیشگیری از بروز ناهنجاری ها در جامعه دارد، افزود: ورزش از جمله روش های مهم تکامل جسمانی، روانی و اجتماعی محسوب می شود. وی ضمن این مطلب که ورزش در سلامت و آمادگی جسمانی، تعادل و ثبات هیجانی، رشد اعتماد به نفس ، تصویر مثبت بدنی و اجتماعی تاثیر فروانی دارد، ابراز داشت: باید تلاش شود این مقوله مهم، هم در جامعه و هم در مجموعه مدیریت شهری فراگیر شود چرا که ورزش نقش مهمی در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری دارد و در افزایش کیفیت زندگی نقش مهمی را ایفا می کند. شهردار شاهرود با اشاره به اینکه کارمندانی که ورزشکار هستند با روحیه و انرژی بالاتری در محل کار خود حاضر می شوند و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع با تسلط و برخورد مناسب به استقبال ارباب رجوع خود می روند، اظهار داشت: با فراهم آوردن زمینه ورزش در بین کارکنان می توان به ایجاد فضای دوستانه و صمیمی بین کارمندان، داشتن انگیزه و روحیه خوب آنها در محیط اداری اشاره کرد.

مهندس احمدی با بیان اینکه ورزش نقش مهمی در ارتقای بهره وری کارمندان در محیط کار ایفا می کند، عنوان داشت: باید همکاران به سمت ورزش ترغیب شوند که ورزش باعث ایجاد شادابی و نشاط کارکنان و در نهایت منجر به بهبود کیفیت کاری آنان در محیط کار و ارتقای عملکرد آنان می شود و این نکته ای غیر قابل انکاراست