اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » خبر پوششی » زهرا نصیری
کد خبر : 672000
شنبه - 25 اسفند 1397 - 16:07
معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در اصفهان عنوان کرد:

فعالیت ۲۴ فروند بالگرد در ایام نوروز برای ارایه خدمات به حادثه دیدگان/ فعالیت یک هزار و ۴۲۱ پایگاه امداد و نجات در نوروز

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در ایین افتتاح طرح های امداد ونجات هلال احمر به صورت ویدئوکنفرانس گفت:آموزش و آگاه‌سازی مردم از مهم‌ترین راهکارهای کاهش تلفات ناشی از حوادث مختلف است.

فعالیت ۲۴ فروند بالگرد در ایام نوروز برای ارایه خدمات به حادثه دیدگان/ فعالیت یک هزار و ۴۲۱ پایگاه امداد و نجات در نوروز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در ایین افتتاح طرح های امداد ونجات هلال احمر به صورت ویدئوکنفرانس گفت:آموزش و آگاه‌سازی مردم از مهم‌ترین راهکارهای کاهش تلفات ناشی از حوادث مختلف است.

فتحی ,به فعالیت یک هزار و ۴۲۱ پایگاه امداد و نجات در ایام نوروز در سطح کشور برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: ۵۵۹ عدد از این پایگاه‌ها ثابت و مابقی سیار هستند.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به افزایش دو درصدی نیروهای امداد و نجات هلال احمر در نوروز ۹۸ گفت: همچننین افزایش ناوگان امدادرسانی را در نوروز آینده خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین حوادث کشور مربوط به حوادث جاده‌ای‌ است، تصریح کرد: علاوه بر تعداد مجروحان و فوتی‌های تصادفات، رهاسازی خودروهای آسیب دیده از دیگکر معضلات است.

فتحی همچنین به فعالیت ۲۴ فروند بالگرد در ایام نوروز برای ارایه خدمات به حادثه دیدگان اشاره کرد و افزود: این تعداد بالگرد به حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، سیل، برف و کولاک و آبگرفتگی خدمات رسانی خواهد کرد.