فولادشهر
کد خبر : 118552
دوشنبه - 13 شهریور 1396 - 16:28

فعالیت بدنی و آمادگی جسمانی باعث تندرستی و طول عمرمی شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهدی عسگری گفت : بدون تردید آرزوی هر فردی بهبود کیفیت و طول عمر زندگی اش می باشد. تندرستی هم بود یا نبود بیماری نیست، بلکه تندرستی شاخصی است که تمامی مراحل مختلف حیات جسمانی از آغاز تا پایان زندگی را در بر می‌گیرد. ورزش ، علمی است که در […]

فعالیت بدنی و آمادگی جسمانی باعث تندرستی و طول عمرمی شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهدی عسگری گفت : بدون تردید آرزوی هر فردی بهبود کیفیت و طول عمر زندگی اش می باشد. تندرستی هم بود یا نبود بیماری نیست، بلکه تندرستی شاخصی است که تمامی مراحل مختلف حیات جسمانی از آغاز تا پایان زندگی را در بر می‌گیرد. ورزش ، علمی است که در آن به مسائل علمی و تخصصی ورزش پرداخته می شود و هدف از این علم آن است که علاقه مندان به ورزش از این طریق پی به کلیه مسائل مربوط به علوم ورزش برده و آن را بکار بندند تا کمتر دچار آسیب شده و همچنین از طریق علم ورزش مهارت خود را در هر رشته ورزشی افزایش دهند .

مقام اول لیفت قهرمانی باشگاه های شهرستان لنجان اضافه کرد :ورزش کردن کمک می کند راحت تر خوابتان ببرد ، دیرتر پیر شوید و از مرگ نابهنگام جلوگیری می کند همچنین مفصل ها ، استخوان ها و ماهیچه های شما را سالم تر نگاه می دارد و سیستم دفاعی بدنتان را تقویت خواهد کرد ضمن اینکه حافظه را قوی تر خواهد کرد و اعتماد به نفس را بالا می برد. ورزش انرژی و تحمل شما را افزون می کند و فشارهای عصبی ، افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد .

مقام اول مسابقات چند جانبه ددلیفت قدرتی در شهرستان شهرضا ضمن ایجاد نظم و اعتماد به نفس حاصل از ورزش افزود: ورزش تاثیرات روانشناسی بسیاری بر ما دارد که مهم ترین آن تقویت تصویری است که ما از خودمان داریم. رسیدن به اهداف ورزشی در ما اعتماد به نفس، هوشیاری و عزت نفس ایجاد می کند.

عسگری یکی از راه های بالا بردن لذت و تفریح ورزش را انجام فعالیت های مختلف ورزشی با پیدا کردن محل های جدید دانسته و گفت : اگر نتوانید از ورزش کردنتان لذت ببرید ، هیچکدام از فواید ورزش برای شما کارآمد نخواهد بود. این بهانه ی خوبی برای ورزش نکردن نیست، چون اینکار برای سلامتی شما لازم و ضروری است. اما پیدا کردن یک ورزش مناسب که آن را دوست داشته باشید و از انجام آن لذت ببرید تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد شما و فواید ورزش برای شما خواهد داشت.

مقام دوم مسابقات کشوری در رشته پرش سینه شهرستان مبارکه فعالیت بدنی و آمادگی جسمانی را باعث تندرستی و طول عمر دانست و گفت: ورزش کردن را از ارکان اصلی زندگی خود برشمرید .

انتهای خبر/ قریشوندی ابراک