رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
کد خبر : 476313
یکشنبه - 22 مهر 1397 - 17:14

فصل جدید «حریم مهرورزی» روی آنتن شبکه آموزش می‌رود

فصل جدید برنامه «حریم مهرورزی» که به صورت تخصصی به سلامت جنسی خانواده می‌پردازد، روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

فصل جدید «حریم مهرورزی» روی آنتن شبکه آموزش می‌رود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، فصل جدید جدید برنامه «حریم مهرورزی» به توصیه و راهنمایی کاربردی برای اختلالات جنسی،توصیه های راهبردی برای تربیت فرزندان از کودکی تا پیش از ازدواج و ازدواج جوانان و توصیه های مشاوره ای برای رسیدن به صمیمیت عاطفی همسران و تداوم و تحکیم خانواده و جلوگیری از بروز اختلافاتی که ریشه در مسائل جنسی دارد، می‌پردازد.
کلیه مباحث مطرح شده در این برنامه از منظر روانشناسی و روانپزشکی و بررسی اختلالات جسمی و روانی و اخلاق و معارف مورد بررسی قرار می‌گیرد.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه توجه مخاطب به مشاوره با افراد متخصص و دارای صلاحیت لازم است که تولید سری جدید آن بنا به درخواست مکرر مخاطبان آغاز شده است.
برنامه «حریم مهرورزی» با توجه به تقابل با تهاجم فرهنگی و تبلیغات نادرست شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در این حوزه ساخته شده است.
سری جدید برنامه به صورت میزگرد کارشناسی با حضور کارشناسان حوزه های مختلف روانشناسی، روانپزشکی، روان درمانگر جنسی، طب سنتی و مباحث اخلاق در روابط زوجین روی آنتن می‌رود.
معرفی کتاب، پخش گزارش و پاسخ به سوالات مخاطبان از بخش‌های دیگر این برنامه است.
در سری جدید «حریم مهرورزی» از کارشناسانی همچون سید هادی معتمدی روانپزشک، سید علی آذین روان درمانگر جنسی و پزشک اجتماعی، محمدرضا صفرنژاد جراح و اورولوژیست، علی طبیبی جراح و اورولوژیست، محمد مهدی لبیبی جامعه شناس خانواده، رضا دانشمند روانپزشک، محمدآرش رمضانی روان درمانگر خانواده، مریم کاشانیان متخصص زنان و زایمان، مهرنوش دارینی مشاور خانواده، معصومه زارعی متخصص بهداشت خانواده، سعید کلباسی متخصص غدد و متابولیسم و کرد افشاری متخصص طب ایرانی استفاده شده است.
این برنامه شامل موضوعات صمیمیت جنسی بین همسران، جلوگیری از تکراری شدن روابط،اختلال زود انزالی و دلایل و راهکارهای درمانی، کاهش میل جنسی در مردان میانسال و دلایل آن، سرد مزاجی در خانم‌ها، رعایت بهداشت فردی در روابط زناشویی، دچگونگی پاسخ به سوالات فرزندانمان در خصوص مسائل جنسی و تربیت جنسی کودکان، می‌شود.
فصل جدید برنامه «حریم مهرورزی» به تهیه‌کنندگی حسین علیاری از آبان ماه ساعت ۲۴ از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/