تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 590381
شنبه - 8 دی 1397 - 19:04

فروش فوق العاده و حیرت انگیز گوشی iPhone XR در آمریکا

به تازگی خبری در مورد شرکت اپل و گوشی های iPhone منتشر شده که نشان می دهد گوشی iPhone XR فروش فوق العاده و حیرت انگیزی در آمریکا داشته است.

فروش فوق العاده و حیرت انگیز گوشی iPhone XR در آمریکا

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبری در مورد شرکت اپل و گوشی های iPhone منتشر شده که نشان می دهد گوشی iPhone XR فروش فوق العاده و حیرت انگیزی در آمریکا داشته است.

فروش فوق العاده گوشی IPHONE XR

خیلی از تحلیلگران دنیای تکنولوژی زمانی که گوشی iPhone XR در ماه اکتبر به بازار عرضه شد ، پیش بینی می کردند که این گوشی بتواند به محبوب ترین مدل بین مدل های مختلف این برند در سال ۲۰۱۸ تبدیل شود و حالا این اتفاق در آمریکا رخ داده است.

میزان فروش گوشی های IPHONE و سهم آنها از بازار آمریکا

در ماه نوامبر یک مرکز تحلیل اطلاعات در آمریکا اعلام کرد که ارزان قیمت ترین مدل گوشی های iPhone یعنی iPhone XR توانسته ۳۲ درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد و مدل های گرانقیمت تر این برند یعنی iPhone XS و iPhone XS Max توانسته اند ۳۵ درصد سوددهی داشته باشند. سال گذشته گوشی iPhone X توانست در ماه اول ۳۰ درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد. گوشی iPhone 8 و iPhone 8 Plus هم توانسته بودند در زمان خود ۳۹ درصد فروش آمریکا را برای خود کنند.

فروش محصولات IPHONE در آمریکا

ماه نوامبر اولین ماه بود که به طور کامل گوشی iPhone XR برای فروش وجود داشت. مدل ۶۴ گیگا بایتی این گوشی با قیمت ۷۴۹ دلار در دسترس بود. مدل ۱۲۸ گیگا بایتی آن با قیمت ۷۹۹ دلار و مدل ۲۵۶ گیگا بایتی هم با قیمت ۸۹۹ دلار به بازار عرضه شد. حالا به نظر می رسد که شرکت اپل قصد دارد تا میزان درآمدزایی از این گوشی را افزایش دهد زیرا همین حالا این گوشی با قیمت پایه ۴۹۹ دلار و گوشی iPhone XS با قیمت پایه ۶۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.میزان فروش گوشی های iPhone و سهم آنها از بازار آمریکا

توضیحاتی در مورد نظرسنجی

این اطلاعات همچنین نشان می دهد که ۸۲ درصد افرادی که گوشی iPhone جدیدی خریداری کردند، افرادی بودند که قصد داشتند گوشی خود را ارتقا دهند. ۱۶ درصد این افراد نیز از گوشی اندروید به گوشی iPhone تغییر کاربری داده اند. به طور کلی ۸۶ درصد افراد از گوشی iPhone قدیمی به iPhone جدید نقل مکان کرده اند و ۱۱ درصد این افراد هم از اندروید به iOS انتقال پیدا کرده اند. به نظر می رسد که خط تولید گوشی های iPhone در سال ۲۰۱۸ بهتر از سال قبل بوده است. به طور کلی فروش محصولات اپل امسال به اندازه کافی و سطح انتظار نبوده است.

این موضوع را هم در ذهن داشته باشید که تنها ۱۶۵ نفر از کاربران در این نظرسنجی شرکت کرده اند و دامنه سرشماری در این زمینه کم بوده است ولی به طور کلی می توانیم بگوییم که فروش گوشی iPhone XR نسبت به دیگر محصولات اپل بهتر بوده و کاربران اشتیاق بیشتری نسبت به خرید این محصولات نشان داده اند. باید دید در سال جدید فروش محصولات این شرکت به چه صورت خواهد بود و آیا باز هم شاهد عملکرد خیره کننده اپل خواهیم بود یا خیر.