استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 747323
شنبه - 1 تیر 1398 - 21:21

فروش سکه‌های تقلبی، ترفند کلاه‌برداران حرفه‌ای در بجنورد!

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیر ۲ متهم که اقدام به فروش ربع‌سکه‌های بهار آزادی تقلبی به تعدادی از طلافروشان سطح شهر کرده بودند خبر داد.

فروش سکه‌های تقلبی، ترفند کلاه‌برداران حرفه‌ای در بجنورد!

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به طلافروشی‌های سطح شهر اقدام به فروش سکه‌های تقلبی می‌نمایند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد باقدرت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران ابتدا برای بررسی موضوع به محل طلافروشی‌هایی که مورد کلاه‌برداری به این روش قرارگرفته بودند اعزام شدند، افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد یکی از این طلافروشی‌ها به هنگام خرید سکه اقدام به دریافت شماره تلفن از متهمان کرده که همین اقدام طلافروش به‌عنوان یک سرنخ در اختیار مأموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به دنبال رد زنی‌های انجام‌شده و رصد لحظه‌به‌لحظه شماره تلفن متهمان، نهایتاً محل تردد این افراد در میدان مرکزی شهر بجنورد مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ بدری با تأکید بر اینکه خوشبختانه با اقدام به‌موقع و غافلگیرانه مأموران ۲ متهم که به‌صورت مستمر اقدام به فروش ربع‌سکه‌های تقلبی به طلافروشی‌های سطح شهر بجنورد می‌کردند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این افراد تعداد ۹ عدد سکه تقلبی بهار آزادی کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهمان نهایتاً بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از طلافروشی‌های سطح استان خواست تا گول این افراد را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/